کد خبر 1004349
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
ویلموتس و تاج

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پاسخ اولیه‌اش برای قبول هدایت این تیم «نه» بوده و تمایلی نداشته سرمربی ایران شود اما حالا به دنبال تاریخ‌سازی است.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس درباره دلایل قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران، ایران، ایران... ابتدا به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی دادم. دو ماه و نیم می گفتم که به ایران نمی روم.

وی ادامه داد: آن زمان یک مقدار برای حضور در ایران بی میل بودم؛ مثل خیلی های دیگر. ایران را نمی شناختم. نمی دانستم که به کجا خواهم رفت.

بیشتر بخوانید:

مبلغ قرارداد مارک ویلموتس با ایران چقدر است؟

سرمربی بلژیکی ایران یادآور شد: چیزی که من خیلی زیاد از طریق تلویزیون درباره ایران دیده بودم درباره جنگ این کشور با عراق بود. این همه چیزی بود که من (درباره ایران) دیده بودم. در نهایت با خودم گفتم می روم و ایران را می بینم.

ویلموتس که بنا بر ادعای سایت های بلژیکی سالیانه بیش از یک میلیون یورو از فدراسیون فوتبال ایران دستمزد می گیرد، گفت: هدف من تاریخ سازی با ایران با صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رسیدن به بعضی چیزها در آنجا است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف شخصی اش هم تاکید کرد: این ششمین تجربه جام جهانی من به عنوان سرمربی و بازیکن خواهد بود. این تجربه خوبی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    0 0
    خوش اومدی مردک
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
      0 0
      باریکلا واقعا مردک!!!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    0 0
    تیم ملی فوتبال کشورمان باید با انگیزه و بت جدّیت و محکم و سرسخت به مصاف حریفان خودش برود ...با انگیزه ای که سرمربی تیم ملی برای تاریخ سازی با تیم کشورمان را دارد به اندیشه و تفکراتش توجه کنیم واندیشه هایش را در زمین پیاده کنیم..تیم ملی که با تیم عراق بازی دارد باید باجدّیت و با انگیزه و با تمرکز تیمی کامل به مصاف عراق برود و قدرت واقعی فوتبال ایران را به رخ آسیایی ها نشان دهد..با آرزوی موفقیت تیم ملی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس