احمد توکلی نمایه

عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اظهارات جهانگیری مبنی بر اینکه FATF در جلسه سران قوا تصویب و به تأیید رهبر انقلاب رسیده، گفت: تعجب می‌کنیم که چرا آقای جهانگیری خبر غیرموثقی را به رهبری نسبت داده است.

به گزارش مشرق، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش دولت برای تصویب لوایح مرتبط با FATF گفت: استناد دولت به تبصره‌ای از آیین نامه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که می‌گوید چنانچه بررسی لایحه‌ای بیش از یک سال طول بکشد، از دایره اثرگذاری مجمع خارج است.

توکلی با اشاره به اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر اینکه لوایح مرتبط با FATF در جلسه سران قوا تصویب شده و به تأیید رهبر انقلاب هم رسیده است، گفت: درباره اینکه رهبر انقلاب چنین موضوعی را تأیید کرده است، هیچ خبری به ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دارد و اگر تصمیمی از سوی رهبر انقلاب درباره لوایح مرتبط با FATF اتخاذ می‌شد، به رئیس مجمع ابلاغ می‌شد؛ حال اینکه رئیس مجمع از چنین خبری بی اطّلاع است. دفتر آقای رئیسی هم گفته است که چنین موضوعی در جلسه سران قوا مطرح نشده است.

توکلی با بیان اینکه تعجب می‌کنیم که چرا جهانگیری خبر غیرموثقی را به رهبری نسبت داده، گفت: مصالح کشور باید دیده شود و نباید زمینه بحث استدلالی، تنگ شود و با سخنانی از این قبیل که رهبر انقلاب FATF را تأیید کرده است، همه را به سکوت وا دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به نفع کشور است که موضوع FATF با دقت و حساسیت بررسی شود و پس از طی مراحل قانونی، نتیجه‌ آن هرچه شد، همه تمکین کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    22 13
    اصلا تعجب نداره کل حرفاش همینه، دختر بیکار مظلوم وزیر، مردم یادتون هست
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    13 7
    تا وقتی پول نفت نفت و‌ جیب گشاد و مفت خور خواران است این بازی ها هم هست و مردم ایران روی آرامش نخواهند دید
  • IT ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    25 3
    با دروغ رای آووردن انتظار دارید بعدش راستگو باشند
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    10 11
    خب دیگ انتخابات داره دم میکشه .. این که دیگه سوال نداره! تا زمانی که این دیگ بپزه باید بالاخره قبلش یه خرده جارزنی کرد و یه عده از دیگ پلو اونم انگلیسی! استفاده کنند. :::: سفره دار هم معلومه کی هست ... حسن آقا :: منتها هزینه این کارها به اسم نظام نوشته می شود
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    17 11
    اف ای تی اف جزو ساختار وزارت خزانه داری امریکاست و با تصویب آن تحریم ها و هوشمند و هدفمند می شوند .
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    16 3
    بدون شک مقام معظم رهبری با تصویب لوایح استعماری موافق نیستن .
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
      8 0
      خب ما هم همین رو داریم می گیم، اقا مگه ما کج و کوله ایم، مگه عقب افتاده و بدبختیم که چارتا کشور یه جا بشینن برای ما تصمیم بگیرن، برای چی باید اطلاعات بدیم، اونم به کسی که به هم پیمانان خودش هم در وقت مشخص خیانت می کنه، مگه خودمون نمی تونیم قانون تصویب کنیم، قانون ایرانی، نوشته ی ایرانی، تحلیل ایرانی.. بس کن دولت، بس کن..
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    12 40
    از وقتی روح الله زم گرفتم روحانی چرا قاط یکرده یه روز به اف ای تی اف یه روزی به برجام یهروز به رهبری یه روز قیمت نون گرون میکنه این مگه چیمیدون که دولت ها خودشون چیز کردن ی ه خیانت بزرگ اشکار شده ؟؟؟ ب...
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    6 6
    لقنه انچنانی نتیجش تهمت وکذابیست.=اثروضعی
  • DE ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    2 0
    تعجب می‌کنم که چرا جهانگیری خبر غیرموثقی را مطرح کرده/ جناب توکلی جنابعالی بایستی اگر جهانگیری خبر غیرموثقی را مطرح نکرده بود تعجب میکردید.مگر ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار رامشخص کرد چگونه هپل هپو شده ایشان به کندن زمین وخاکبرداری های دوران ماقبل تاریخ مشغول است عنقریب که به رگه های نفتی برخورد کند.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    3 0
    بلایی که هم اکنون سر لبنان آمده ار طریق همین FATF است
  • سوخته IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    0 0
    چرا تعجب از شخصی با این کارنامه درخشان .......... مردم ایان یادتان هست ....... دختر وزیر مظلوم است .........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس