سعید کریمی

مهاجم این فصل شاهین بوشهر گفت: در پرسپولیس یاد گرفتم برای پیراهنی که می‌پوشم بجنگم به همین دلیل اگر فرصت بازی کردن به من رسید بهترین بازی خودم را به نمایش می‌گذارم.

به گزارش مشرق، سعید کریمی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس و فعلی شاهین شهرداری بوشهر این هفته باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. به همین بهانه گفت‌وگویی با سعید انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شرایط تیم‌تان قبل از دیدار فردا با پرسپولیس چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. تمرینات مناسبی در روز‌های اخیر و بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

اوضاع شاهین در این فصل اصلاً مساعد نیست!
بله متأسفانه ما اصلاً نتوانستیم نتایج مناسبی بگیریم و در انتهای جدول قرار داریم. هواداران بوشهری لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند. امیدوارم با حمایت مسئولان و تلاش بازیکنان بتوانیم از این وضعیت خارج شویم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

شاهین می‌تواند در لیگ برتر بماند؟
تیم ما پتانسیل بالایی دارد. ضمن اینکه هواداران بوشهری که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند به شدت از ما حمایت می‌کنند و همین موضوع باعث دلگرمی ما می‌شود. من به هواداران شاهین قول می‌دهم با تمام وجود تلاش کنیم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

شاهین توانایی شکست پرسپولیس را دارد؟
درست است تیم ما بد نتیجه گرفته، ولی انصافاً در خیلی از بازی‌ها مستحق شکست نبودیم. هر تیمی در بوشهر و مقابل چشمان هواداران ما کار سختی خواهد داشت. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر به حساب می‌آید. مطمئن هستم بازی جذابی خواهد شد.

بازی مقابل تیم سابقت را چطور می‌بینی؟
خب من خاطرات بسیار خوبی از پرسپولیس دارم و با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی شدم، ولی الان عضو شاهین هستم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد. در پرسپولیس یاد گرفتم برای پیراهنی که می‌پوشم بجنگم به همین دلیل اگر فرصت بازی کردن به من رسید بهترین بازی خودم را به نمایش می‌گذارم.

در مورد تغییرات کادر فنی و جدایی عبدا... ویسی هم صحبت کن.
ویسی زحمات زیادی برای شاهین کشید، ولی به هر حال تصمیم بر این شد که دیگر کنار ما نباشد. برای او در ادامه مسیر زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم هر کس که به عنوان سرمربی شاهین انتخاب می‌شود بتواند به تیم کمک کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس