در ماه صفر انجام چه اعمالی سفارش شده است؟

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسم عزاداری در هفت هیأت مطرح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، همزمان با روزهای پایانی ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسم عزاداری در هیأت‌های عزاداری برگزار می‌شود.

برنامه عزاداری بنی‌فاطمه

براساس این گزارش، مراسم عزاداری پایان ماه صفر در هیأت ریحانه الحسین(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام هادی الیاسی و مدیحه‌سرایی سید مجید بنی‌فاطمه در روزهای  یکشنبه و دوشنبه ۵ و ۶ آبان‌ماه از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

حسینیه ریحانةالحسین (س) در اشرافی اصفهانی، باغ فیض واقع است.

برنامه عزاداری ابوذر بیوکافی

همچنین مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در هیأت زوارالزهرا (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید میرهاشم حسینی و مدیحه‌سرایی وحید گلستانی و ابوذر بیوکافی از پنچشنبه ۲ آبان‌ماه تا دوشنبه ۶ آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

هیات زوارالزهرا سلام الله علیها تهران در نازی آباد، میدان بازار دوم، نبش کوچه نیکومرام واقع است.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری این ایام در مهدیه تهران نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی رضا طاهری و ابوذر بیوکافی از پنچشنبه ۲ آبان‌ماه تا دوشنبه ۶ آبان‌ماه از ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

برنامه عزاداری حنیف طاهری

همچنین مراسم عــزاداری سه شب آخر مـاه صفر با سخنران حجت‌الاسـلام مهدیان و مدیحه‌سرایی حنیف طاهری از شنبـه ۴ آبان‌مـاه به‌مدت سه شب از ســاعت ۱۹:۳۰ در حسینیه علی و زهرا(س) هیأت عبدالله بن الحسن(ع ) برگزار می‌شود.

حسینیه علی و زهرا (س) در خیابان دولت بین‌ دیباجی و قنات،‌ کوچه حسینیه واقع است.

برنامه عزاداری جواد مقدم

براساس این گزارش، مراسم عزاداری روزهای پایانی ماه صفر در هیأت بین الحرمین تهران با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مدیحه‌سرایی جواد مقدم از یکشنبه ۵ آبان به مدت ۳ شب از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

این مراسم در حسینیه هراتیها در مشهد مقدس در خیابان امام رضا (ع)، فلکه برق، خیابان بهار برپا می‌شود.

برنامه عزاداری محمدحسین پویانفر 

همچنین هیأت ریحانه النبی (س) نیز در روزهای پایانی ماه صفر از پنجشنبه ٢ آبـــان به مدت ۵ شب  از ساعـت٢٠ مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی مطلق و مدیحه‌سرایی سید حسین عرب، مرتضی طاهری و محمد حسین پویانفر برگزار خواهد کرد.

این مراسم در فرمانیه، جنب کوه نـور، کوچــه شهید فربین، کوچه حاتم خانی، زینبیه شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری سنواتی پنج شب آخر صفرهیأت شهدای گمنام در یادمان شهدای هفتم تیر از پنجشنبه دوم آبان ماه به مدت ۵ شب از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، که در آن حجت‌الاسلام پناهیان به سخنرانی خواهد پرداخت و امیر عباسی و محمدحسین پویانفر نیز مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

برنامه هیأت شهدای گمنام در فاطمیه هفتاد و دو تن در یادمان شهدای گمنام هفتم تیر واقع در میدان بهارستان، سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس