سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده، دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، بازدید از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.

سردار سلامی به افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    9 0
    سلامتیش صلوات. سلامتی یاران مخلص مقام معظم رهبری صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس