کد خبر 1004080
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
لپ‌تاپ‌

قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برندهای مختلف در بازار به تاریخ ۲ آبان ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

به گزارش مشرق، مهم‌ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ‌تاپ‌ها نسبت به رایانه‌های شخصی شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن‌ها است، این ویژگی در دنیای امروزی یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید و هر شخصی نیاز دارد تا در هر مکانی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد، از این رو بازار رایانه‌های همراه به یکی از پر رونق‌ترین کسب‌وکارها در جهان تبدیل شده و شرکت‌های متفاوتی به تولید لپ‌تاپ مشغول هستند. در ادامه قیمت انواع مدل‌های لپ‌تاپ در بازار به تاریخ ۲ آبان ۹۸ را مشاهده می‌کنید.


*قیمت‌ها به تومان است*


**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت ایسوس

ایسوس از آن شرکت‌هایی نیست که بتواند برای تمامی علایق و سلیقه‌های لپ‌تاپ تولید کند و مدل‌های مختلف تولیدی این شرکت مناسب همه نیستند. تنها کاربران حرفه‌ای که به خرید رایانه همراه قدرتمند و با توان نیاز دارند از طرفداران ایسوس هستند. اکثر مدل‌های این شرکت در حد بالارده و گیمینگ است که مخاطبان خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

 
شرکت لنوو

در حال حاضر شاید بتوان گفت بیشترین تنوع محصولات در بازار لپ‌تاپ ایران مربوط به تولیدات لنوو است، لپ‌تاپ‌های لنوو در بازه قیمتی متفاوت محبوبیت زیادی در ایران دارد. در چند وقت اخیر مدل‌هایی مانند V۱۱۰ و ۳۳۰ به واسطه قیمت خوب و امکانات مناسب فروش خوبی در بازار دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

 
شرکت اپل

طراحی چشم‌نواز و با کیفیت موجب می‌شود از همان زمانی که یکی از لپ‌تاپ‌های اپل را در دست می‌گیرد متوجه باشید که با محصولی بالارده طرف هستید. این شرکت علاقه‌ای به تولید محصولات پایین‌رده ندارد و تمامی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایرهای این شرکت از قدرت بالایی برخوردارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت دل

نام دل با استحکام و کیفیت گره خورده است، لپ‌تاپ‌های این شرکت حضوری طولانی در بازار ایران داشتند و پس از گذشت سال‌های طولانی هنوز جزو پرطرفدارترین برندهای بازار لپ‌تاپ ایران به شمار می‌آیند. در حال حاضر مدل‌های سری جی، وسترو و اینسپران از مطرح‌ترین مدل‌های این شرکت هستند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت اچ‌پی

برند اچ‌پی نیز از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ در جهان به شمار می‌آید، این شرکت در حال حاضر با تولید سری الیت‌بوک، پاویلیون و پروبوک، مدل‌های متنوعی را به بازار ارائه داده است. مدل‌های این شرکت با بهره‌گیری از سخت افزار مناسب پاسخگوی نیاز همه کاربران است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت ایسر

شرکت چند ملیتی ایسر از همان ابتدای ورود به بازار رایانه‌های همراه توانست نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند. این شرکت همواره بدون هیاهو در بازار جهانی حاضر بوده و با ثبات در کیفیت به یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه‌ای در دنیا شناخته شده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت مایکروسافت

سرفیس‌های مایکروسافت با طراحی زیبا و قدرت بالا می‌تواند نیاز همه خریداران را برآورده کند. این شرکت تا کنون دو خانواده سرفیس لپتاپ و سرفیس بوک را در دسته رایانه‌های همراه خود به بازار عرضه کرده است که هر دو دارای نسخه‌های فراوان و باکیفیتی هستند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:


شرکت ام‌اس‌آی

شرکت ام‌اس‌آی علاوه بر تولید تجهیزات سخت افزاری سابقه طولای در تولید رایانه‌های شخصی دارد، مدل‌های این شرکت بیشتر در دسته لپ‌تاپ‌های گیمینگ و بالارده قرار می‌گیرد و به طور معمول قیمت بالایی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    8 1
    ۷۵ میلیون تومان قیمت لپ تاپ !!!روحانی واقعا مچکریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس