استقلال - پارس جنوبی جم

تیم استقلال در تهران در حالی میزبان تیم پارس جنوبی جم است که پیش از این همه مسابقات خود در خانه اش مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

سرویس ورزش مشرق - تیم پارس جنوبی جم حریف هفته هشتم استقلال در لیگ برتر هفدهم به این سطح از رقابت‌ها صعود کرد و از آن تاریخ تاکنون تنها ۴ بار در دو لیگ هفدهم و هجدهم رودرروی استقلال بازی کرده است.

*اولین مصاف؛ برد پارس با گل دشتی!

پارس جنوبی جم در فصل هفدهم و در دور رفت (همان بازی که چشم مهدی رحمتی کبود شده بود) استقلال را در شهر جم ۰-۲ شکست داد! گل اول پارس جنوبی جم در آن دیدار توسط علی دشتی به ثمر رسید که این فصل به استقلال پیوسته و تازگی از تمرین کردن با استقلال هم منع شده بود! گل دوم را هم فرشاد سالاروند زد. در همان دیدار فرشاد محمدی مهر که لیگ هجدهم به استقلال پیوست هم از زمین بازی اخراج شد!

*دومین مصاف؛ انتقام سخت استقلال!

این دو تیم دومین رویارویی خود در تاریخ دو باشگاه را در دیدار برگشت همان فصل انجام دادند. دیداری که تیم منصوریان اوج گرفته در نیم فصل دوم بی رحمانه با ۴ گل پارس را در هم کوبید. سرور جپاروف، بهنام برزای و علی قربانی (۲گل) همه گلهای استقلال را به ثمر رساندند.

*سومین مصاف؛ باخت دوباره در جم!

این دو تیم در لیگ هجدهم نیز ابتدا در جم رودرروی هم بازی کردند. دیداری که باز هم پارس جنوبی با برد و کسب هر سه امتیاز زمین را ترک و استقلال را دست خالی بدرقه کرد! تک گل آن دیدار را آرمین سهرابیان دفاع استقلال به دروازه خودشان زد.

*چهارمین مصاف؛ درخشش پاتوسی!

دیدار برگشت فصل هجدهم استقلال و پارس جنوبی در استادیوم آزادی با درخشش آیاندا پاتوسی همراه شد. تیم شفر که نیم فصل دوم رویایی را پشت سر می گذاشت در دیدار با پارس جنوبی جم که جزو تیم های خوب لیگ هجدهم بود این تیم را ۰-۲ شکست داد. گل اول را پاتوسی زد و دومین گل توسط عماد میرجوان بازیکن حریف به دروازه خودشان وارد شد!

حالا باید دید در پنجمین مصاف و تقابل اندیشه های استراماچونی و کمالوند برنده این دیدار چه تیمی خواهد بود؟ دیداری که ساعت ۱۹ جمعه ۳ آبان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس