کد خبر 1003889
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
قریب

دیروز شایعه شد حسین قریب می‌آید تا جای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال شود اما از قرار معلوم هدف او صندلی ریاست هیات مدیره است.

به گزارش مشرق ، پس از جدایی احمد سعادتمند، هیئت مدیره استقلال ۴ نفره شد و همچنان به همین شکل اداره می‌شود. در حال حاضر اسماعیل خلیل‌زاده بر هیئت مدیره آبی‌پوشان ریاست می‌کند و اتفاقاً مشکلی هم در این جمع وجود ندارد، ولی به هر حال تعداد اعضای هیئت مدیره باید فرد بوده و حداقل ۵ نفر باشد بنابراین یک نفر دیگر به این جمع اضافه می‌شود. در مورد نفر پنجم حرف و حدیث زیاد است، ولی دیروز دوباره یک اسم قدیمی به عنوان نفر پنجم مطرح شد. اسمی که اگر بیاید، قطعاً حضورش محدود به عضویت در هیئت مدیره نشده و سمت مهم‌تری برایش منظور می‌شود.
بیشتر بخوانید:
رد کردن مدیرعاملی
حسین قریب! نام آشنایی برای استقلالی‌ها که چند ماه پس از قهرمانی این تیم در فصل ۸۵-۸۴ از مدیرعاملی این باشگاه کناره‌گیری کرد و برخلاف اغلب مدیران فوتبال ما، اصلاً برای بازگشت اصرار نکرد. او یک بار برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شد و رأی نیاورد و برای مقطعی کوتاه هم عضو هیئت مدیره آبی‌ها بود، ولی بنابر دلایلی کناره‌گیری کرد. حالا صحبت بر سر بازگشت اوست و صبح دیروز شایعه شد می‌آید تا جای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال شود، ولی اخبار رسیده از درون مجموعه آبی و اطرافیان قریب حکایت از آن دارد که مدیرعامل اسبق آبی‌ها تمایلی برای احراز مجدد سمت مدیرعاملی نداشته و نمی‌خواهد وارد امور ریز اجرایی شود.
 
رئیس هیئت مدیره؟!
قریب فعلاً تمایلی برای مدیرعاملی ندارد، اما عده‌ای تأکید می‌کنند بازگشت او به استقلال را نباید منتفی دانست، چون زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره به گوش می‌رسد. حسین قریب رابطه گرمی با کامران منزوی و میرشاد ماجدی داشته و در وزارت ورزش نیز حامیان جدی‌ای دارد روی همین اصل احتمال دارد در صورت بازگشت به هیئت مدیره، ریاست آن را برعهده بگیرد. دیروز یک مقام آگاه با منتفی ندانستن قضیه حضور مدیرعامل اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: بازگشت آقای قریب منتفی نیست، اما در عین حال، قطعی هم نشده است. ایشان به احتمال خیلی زیاد فقط در صورتی به هیئت مدیره می‌آید که از ریاست خودش بر این هیئت ۵ نفره مطمئن شده باشد.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس