استقلال و سایپا - رکورد کلین شیت حسینی

تیم سایپا باز هم مسابقه ای پیش رو دارد که شاید در آن یکی از رکوردهای مهم تاریخ فوتبال کشورمان در بسته نگه داشتن دروازه‌ها شکسته شده و یا به قوت قبل باقی بماند!

سرویس ورزش مشرق – در لیگ هفدهم و در روزهایی که سیدحسین حسینی در اوج آمادگی خود توانسته بود رکورد گل نخوردن یا همان اصطلاح معروف کلین شیت را به نزدیکی های رکورد بهرام مودت برساند باید همراه تیم استقلال روبروی تیم سایپا بازی می کرد. مسابقه ای که خیلی ها بیشتر از نتیجه و امتیازاتی که قرار بود در پایانش رد و بدل شود به حسینی و ساعت بازی چشم دوخته بودند تا ببینند قادر به ثبت رکوردی جدید هست یا نه!

حسینی برای شکستن رکورد بهرام مودت اگر تا دقیقه ۵۷ گل نمی خورد رکورد جدیدی را به اسم خود ثبت می کرد و اتفاقا این کار را هم کرد. هرچند که دقایقی پیش از آن نزدیک بود این اتفاق نیافتد!

در همان بازی در دقیقه ۵۲ وقتی ضربه کاشته مهدی ترابی سمت دروازه استقلال آمد هنوز ۵ دقیقه تا رکورد ۸۴۴ دقیقه ای بهرام مودت زمان باقی مانده بود. ارسالی که پس از برخورد توپ به تیر و در برگشت به صورت حسینی نزدیک بود تبدیل به گل به خودی شود ولی با خوش شانسی دروازه اش را نجات داد و پس از آن هم حدود ۵ دقیقه مداوایش طول کشید تا در همان لحظات رکورد قبلی را شکسته و رکورد خودش را ثبت کند.

البته در همان بازی و در دقیقه ۸۵ رضا اسدی دروازه استقلال را باز کرد و نگذاشت این رکورد بیش از ۸۷۲ دقیقه دوام پیدا کند.

حالا پیام نیازمند دروازه بان جوان سپاهان درست در همان شرایط باید روبروی همان تیمی به میدان برود که دو فصل پیش یک سوی ثبت رکورد کلین شیتی در تاریخ فوتبال ایران بود! سایپا و سپاهان در اصفهان در حالی به مصاف هم می روند که اگر پیام نیازمند تا دقیقه ۶۸ بازی گلی از سایپا دریافت نکند ضمن شکستن رکورد حسینی رکورد جدیدی در این زمینه به نام خود ثبت خواهد کرد!

البته اگر این اتفاق هم رخ ندهد یکی دیگر از دروازه بانان حاضر در لیگ برتر به نام محمدرشید مظاهری این شانس را دارد که رکورد حسینی را بشکند. او تا اینجا با ۶۳۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش در فصل جاری، ۲۴۲ دقیقه تا رکورد حسینی فاصله دارد و اگر بتواند تا دقیقه ۶۳ هفته دهم گل نخورد و نیازمند هم رکورد حسینی را نشکسته باشد، می تواند مقابل سپاهان که دروازه بانش نیازمند است این رکورد را به نام خود بزند. البته مظاهری با در اختیار داشتن رکورد ۹۷۰ دقیقه کلین شیت غیرمتوالی از هفته های پایانی لیگ برتر هجدهم از این نظر رکورددار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس