کد خبر 1003697
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
پیام نیازمند

پیام نیازمند در صورت بسته نگه داشتن دروازه‌اش تا دقیقه ۶۸ بازی مقابل سایپا در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند رکورد سید حسین حسینی را در تعداد دقایق بسته نگه داشتن دروازه بشکند.

به گزارش مشرق، در لیگ هفدهم بود که سید حسین حسینی از هفته ششم به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا کرد و مهدی رحمتی را به روی نیمکت نشاند. بعد از باخت به پرسپولیس در هفته دهم، حسینی شروع کرد به گل نخوردن. آنقدر ادامه داد تا در بازی هفته نوزدهم مقابل سایپا توسط رضا اسدی در دقیقه ۸۵ تسلیم شد. با این حال با ثبت رکورد ۸۷۲ دقیقه بالاتر از بهرام مودت، صاحب رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ مسابقات فوتبال کشورمان شد.

به نظر می‌رسید که این رکورد مانند رکورد مودت تا سالیان سال در صدر باقی بماند و هیچکس نتواند به آن نزدیک شود اما اینطور نشد. جمعه این هفته، سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سایپا برود. پیام نیازمند، دروازه بان ملی پوش طلایی پوشان که دست بر قضا بر سر دعوت شدن به تیم ملی با حسینی رقابت شدیدی دارد در صورت بسته نگه داشتن دروازه‌اش تا دقیقه ۶۸ می‌تواند رکورد سنگربان استقلال را بشکند؛ آن هم پس از ۶۵۱ روز یا به عبارتی یک سال و ۹ ماه و ۱۳ روز.

بیشتر بخوانید:

آمارهای جالب سپاهان و تراکتور پس از ۷ هفته

باید دید تیم ابراهیم صادقی می‌تواند بعد از چهار شکست پیاپی و سه بازی متوالی بدون گل زده، دست به کار بزرگی بزند و نیازمند را پیش از دقیقه ۶۸ تسلیم کند یا خیر. دروازه‌بان جوان تیم صدرنشین لیگ بعد از گلی که در دقیقه پنج هفته بیست و نهم لیگ هجدهم از پدیده مشهد و امین قاسمی نژاد خورد؛ دیگر گلی نخورد و حالا به رکورد ۸۰۵ دقیقه رسیده است. او مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، ماشین‌سازی تبریز، نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان گلی دریافت نکرد.

 نارنجی پوشان تهرانی اولین کلین شیت این فصل را در لیگ برتر به گلر استقلالی‌ها تقدیم کردند و حالا بار دیگر می توانند با گلزنی مقابل سپاهان پیش از دقیقه ۶۸ این دروازه‌بان را خوشحال کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد باید منتظر تاریخ‌سازی پیام نیازمند و ثبت رکورد جدید باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    1 0
    مردمو منحرف نکن لطفا سواد فوتبالی نداری رکورد مظاهری رو لطفا یه نگاه بنداز
  • حامد IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    1 0
    ذوب آهن اصفهان یک گل به سپاهان زد تو دربی اصفهان ولی داور گل سالم رو مردود اعلام کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس