پرویز برومند

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز استقلالِ باصلابت را نمی‌بینیم و سرمربی باید روی برخی نفرات دقت بیشتری کند.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره برتری سه بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان کم‌کم به مرز آمادگی رسیده‌اند و می‌توانند 120 دقیقه در فرم خوبی بازی کنند. سرمربی تیم هم باید روی یک‌سری نفرات بیشتر دقت کرده و به بازیکنانی که آماده هستند، میدان دهد.

بیشتر بخوانید:

اولتیماتوم استراماچونی به بازیکنان استقلال

وی افزود: اگرچه استقلال در سه دیدار اخیر خود به پیروزی دست یافته، اما برای هواداران کافی نیست، چرا که آنها دوست دارند تیم‌شان در لیگ برتر هم نتیجه بگیرد. از جام حذفی نیز نمی‌توان به‌راحتی گذشت، چون راه میان‌بری برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست. هنوز استقلال باصلابت را نمی‌بینیم و این تیم باز هم نیاز به زمان دارد. فرض کنید که دو دیداری که استقلال به پیروزی رسیده، در لیگ برتر بود، نتیجه بازی‌ها در نود دقیقه تساوی بود و به‌درد استقلال نمی‌خورد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شعارها علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه گفت: هوادار می‌خواهد تیمش در لیگ نتیجه بگیرد. امیدوارم با همه کشمکش‌هایی که در باشگاه وجود دارد، تیم نتیجه لازم را کسب کند. ممکن است برخی‌ها خطی شعار بدهند، اما بارها گفته‌ام هر کسی می‌خواهد مدیرعامل استقلال شود، نیاز به زمان دارد، مگر اینکه کسی بیاید که امتحانش را پس داده باشد. فتحی با همه مشکلاتی که دارد، یک‌سری کارها انجام داده و باید نتیجه‌اش دیده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس