خانه سینما

خانه سینما با انتشار بیانیه‌ای عجیب، نسبت به این دستورالعمل، اعلام بی‌خبری کرد و همکاری خود در تهیه این دستورالعمل را تکذیب نمود.

به گزارش مشرق، خانه سینما در بیانیه خود با ادعای اینکه هیئت‌مدیره خانه سینما نسبت به رعایت شئون جامعه دغدغه دارد، آورده: «اما اینکه به جای پیگیری مسائل معیشتی، موارد رفاهی، بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی، بیمه بیکاری و از کار افتادگی و...، طراحی لباس رسمی‌ برای حضور سینماگران در مجامع را در رئوس برنامه‌های خود قرار دهد، نه از جانب خانه سینما و نه از جانب اعضای آن پذیرفتنی نیست.»

ادعای پیگیری مسائل معیشتی و رفاهی و... از سوی خانه سینما در حالی است که بسیاری از اعضای این تشکل، نسبت به رفتارهای سیاسی و جناحی و کارنامه هیئت‌مدیره دارای انتقادهای جدی هستند! روز ۲۳ مهر، حجت‌الاسلام احمد سالک نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: فارغ از وزیر ارشاد ما به نماینده صداوسیما در مجلس هم تذکر دادیم که (در زمینه نوع پوشش هنرمندان در مراسم رسمی‌) باید اقدام جدی انجام دهند. حتماً وزیر ارشاد که مسئول مستقیم کنترل این مسائل هستند باید مورد سؤال جدی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

پخش اختتامیه جشنواره فیلم فجر منوط به پوشش هنرمندان است


مسعود نجفی مدیر روابط عمومی ‌سازمان سینمایی در برنامه صبحگاهی شبکه سه در روز ۲۴ مهر اعلام کرد که در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چهره‌های هنری و ورزشی که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول و چارچوب‌ها را رعایت کنند و این دستورها تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    9 0
    ایکاش نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عوض کنند و نامش را بگذارند وزارت تبلیغ فرهنگ غربی
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    12 0
    شما ها اگر مشکل معیشتی داشتید برای یک روز مراسم نمی رفتید مزون اختصاصی تا برایتان لباس اختصاصی چند میلیونی طراحی و دوخته شود. اگر خیلی نگران معیشت همکارانتان هستید به جای اینکه کنتراتی همه ی فیلم ها را بدهید فلان بازیگر بازی کند به دیگران هم بها بدهید و یادی از پیشکسوت هایتان بکنید.
  • سید IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    10 1
    جمعی فاسد که میراث دار فرهنگ پادشاهی و کثیف دوران پهلوی هستند در بدنه هنر نمایش و سینما و موسیقی لانه کرده اند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس