کد خبر 10021
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۴

اخيراً تبليغاتي که به شکلي نمي‌توان از نظر عرفي در شبکه‌هاي تبليغاتي شهري يا رسانه‌اي آگهي شود در نقاطي از ايستگاه‌ها و نيز واگن‌هاي متروي تهران تبليغ مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي مشرق، به تازگي يک شرکت بازرگاني ايران که امتياز توزيع ماءالشعير در کشور را اخذ کرده است به تبليغ و توزيع نوعي از ماءالشعير بدون الکل پرداخته است که کارخانه آن از معروف‌ترين سازنده‌هاي آبجوي الکلي در سراسر دنياست.
آبجوي ... که در سراسر جهان با 5.5 درصد الکل توزيع مي شود در زمان رژيم ستمشاهي با عنوان شراب هامبورگي در کشور توزيع مي شد. براي تداعي کردن نام شراب آلماني تبليغات خاصي نيز شده است. البته امتياز اين شرکت آلماني به کشور انگليس هم فروخته شده و قراردادهاي فروش آن در شهر دورکينگ اين گشور منعقد مي شود.
اما اين شرکت که پس از مذاکرات فراوان نتوانست به مانند ماءالشعيرهاي ديگر راهي براي تبليغ کالايش در صدا و سيما بپردازد، متروي تهران را براي انتشار آگهي‌هايش انتخاب کرد.
براساس اين گزارش ايستگاه‌هايي از خط يک تهران تابلوهاي بزرگي را براي تبليغ اين محصول با نام تجاري …. اختصاص داده‌اند.
شايان ذکر است نام اين محصول به صورت انگليسي نوشته شده است تا کسي در نگاه اول نام سازنده آبجو و توليدات شوم آن را به ياد نياورد.
گفتني است نام اين شرکت در هيچ فضايي غير از مترو نيامده است و محصول آن در کشورهاي مسلمان تبليغ نمي‌شود اما به راحتي در کشور ما در زير زمين با پس زمينه اي خاص آگهي مي شود.

aaa.2.jpg


آبجو.jpg




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس