کد خبر 1001682
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
وزارت دفاع

طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، معاون جدید هماهنگ کننده، رئیس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

به گزارش مشرق، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع،  مدیران عامل سازمان ها و جمعی از معاونین وزارت دفاع، معاون جدید هماهنگ کننده، رئیس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با اشاره به ایام اربعین حسینی و راهپیمائی عظیم دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش از اقصی نقاط جهان به سمت کربلای معلی اظهار داشت: خداوند توفیق انس با ائمه معصومین(ع) را به ما عطا کرد و انشاء الله بتوانیم در مسیرنورانی ائمه معصومین(علیهم السلام) و و لایت فقیه ثابت قدم بمانیم.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش معاون وزیر دفاع در بخش فضایی

وزیر دفاع با اشاره به اینکه این جلسه با هدف تکریم و معارفه عده ای از خدمتگزاران عرصه صنعت دفاعی برگزار شده است اظهار داشت: در نظام مدیریت کلان و راهبردی گردش مشاغل و مسئولیت ها موجب پویایی ، رشد و حرکت در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر سازمان به سمت اهداف متعالی خود می شود.

امیر حاتمی با اشاره به اینکه جابه جایی های شغلی فرصتی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری  در سازمان است افزود: در این اقدام باید از افراد متعهد و متخصصی بهره جست که سازمان را با برنامه های به روز و کارآمد چندین گام به سمت اهداف ترسیم شده سوق دهند.

وی با بیان اینکه بهره مندی صحیح و حداکثری از سرمایه های ارزشمند انسانی زمینه اصلی تعالی هر سازمان محسوب می شود اظهار داشت: شناخت دقیق نیروها و به کارگیری متناسب با تجربه و تخصص هر فرد یکی از موضوعات مهمی است که در مجموعه وزارت دفاع به آن اهتمام ویژه مبذول شده است.

وزیر دفاع  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که از هیچ فرصتی برای ضربه به کیان ایران اسلامی دریغ نمی کنند تصریح کرد: ما امروز به نقطه مطلوبی از قدرت بازدارندگی در حوزه های مختلف دفاعی رسیدیم و انشاء الله این مسیر با ظرفیت عناصر شایسته دیگری با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

امیر حاتمی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی در بخش های مختلف وزارت دفاع از ظرفیت نیروهای جوان بهره مند خواهیم شد افزود: نسل جوان بطور طبیعی دارای ایده‌های نو و متفاوت است و این ویژگی می‌تواند مولد فرصت های مناسبی برای تحول و تکاپو در بدنه صنعت دفاعی باشد.

وی به نقل از فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «جوان، سرشار از امید و نشاط است و مایل است کاری به او محوّل کنند و آن را با شجاعت و خطرپذیری انجام دهد.» افزود: نیروی جوانی برآمده از سه مولفه انرژی، امید، ابتکار است که می‌تواند آن را مبدل به موتور محرک جامعه نماید.

وی خاطرنشان ساخت : جوانان همانطور که در خیزش اسلامی ملت ایران، دوران دفاع مقدس و استقرار و ثبات جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی بارزی داشتند ، امروز نیز در پیشگامی و پیش‌رانی حرکت انقلاب به سمت اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی نقشی تعیین کننده و بی بدیل دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جوانگرایی جزء ذات نیروهای مسلح است، گفت: برنامه های دفاعی را منطبق بر بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد بازنگری قرار دادیم  و یک متخصصِ جوان دهه 60 را در مسند خدمت رسانی به کارکنان وزارت دفاع و خانواده های آنها به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب کردیم.

در این مراسم مهندس سید مهدی نامجوی به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب و از زحمات و تلاش صادقانه سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی مدیر عامل سابق بنیاد تعاون  وزارت دفاع به پاس سال ها  تلاش در نیروهای مسلح به‌ویژه 8 سال دفاع مقدس و عرصه خدمت رسانی به دست اندکاران صنعت دفاعی  تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از زحمات و تلاش های ارزنده امیر سرتیپ شیخ حسنی معاون سابق هماهنگ کننده وزارت دفاع تجلیل  و امیرسرتیپ شعبانیان که پیش از این در مسئولیت رئیس بازرسی وزارت دفاع انجام وظیفه می‌کرد، با عنوان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع معرفی شد.

سردار  رسولی نیز به عنوان رئیس جدید بازرسی وزارت دفاع منصوب  معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس