موکب دانشجویان جهان اسلام

خادمان موکب دانشجویان جهان اسلام فعالیت خود را در سال جاری با اولویت فعالیتهای فرهنگی و رسانه ای و بین المللی آغاز کردند.

به گزارش مشرق، موکب دانشجویان جهان اسلام در حرکتی خودجوش خدمت‌رسانی به زائران حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) را از زمان آغاز سفر خود شروع کرد.

خادمان موکب دانشجویان جهان اسلام در سال جاری همزمان با شروع سفر خود از ۱۸ مهرماه ارائه خدمات سیار فرهنگی به زائران را نیز با اقامت در مرز مهران، شهرهای کوت و نجف آغاز کرده و در نهایت در میدان الجمعیة کربلا مستقر شده اند.

این موکب همراه خادمان خود در بخش های مختلفی همچون ارائه خدمات فرهنگی از جمله برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و طرح شبهات با حضور حجت الاسلام صبوحی، برگزاری نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و مراسم عزاداری در موکب های مختلف، ارائه خدمات به کودکان، اهدای بسته های فرهنگی به زائران و کودکان، شبیه سازی واقعه کربلا با دوربین VR و فعالیت های رسانه ای، گفتگو و مصاحبه با زوار اباعبدالله الحسین(ع) از کشورها و ملیت های مختلف و مستندسازی از راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع) را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است، این سومین سال حضور و خدمت‌رسانی موکب دانشجویان جهان اسلام در راهپیمایی عظیم اربعین است که هم اکنون تا ۲۶ مهرماه در شهر کربلا فعالیت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس