کد خبر 1001475
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
رابسون جانواریو

مشکل استقلال فقط سرور نیست و به زودی یک مشکل مالی قابل توجه دیگر نیز برای آبی‌ها ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، صبح دیروز خبر آمد که استقلال دچار دردسر جدیدی شده و سرور جپاروف به خاطر عدم دریافت باقی مانده مطالبات خود سراغ فیفا رفته و از این باشگاه شکایت کرده است. ظاهراً جپاروف بالغ بر ۹۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد و انتظار ۲ ساله‌اش برای رسیدن به آن جواب نداده، روی همین اصل مجبور شده از طریق فدراسیون جهانی فوتبال پول خود را زنده کند.

 

این داستان به اندازه کافی می‌تواند دردسرساز باشد، اما مسئله اینجاست که مشکل استقلال فقط سرور نیست و به زودی یک مشکل مالی قابل توجه دیگر نیز برای آبی‌ها ایجاد خواهد شد، دردسری که باز هم طبق معمول، پول حلال آن است و بس.
 

بیشتر بخوانید:

استقلال نه پولم را داد، نه جایزه‌ام را

رابسون و طلب ۴۶ هزار دلاری
در دوران سرمربیگری منصوریان، استقلال صاحب یک مدافع برزیلی به نام رابسون جان‌واریو شد که انصافاً بد هم نبود، ولی پس از مدتی حضور در فوتبال ما ترجیح داد راهی لیگ برتر پرتغال شود و به دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت خاتمه داد. رابسون رفت، ولی طلبش با استقلال تسویه نشد. او ۴۶ هزار دلار از این تیم طلبکار باقی ماند که هنوز تسویه نشده است. رابسون با باشگاه مکاتبه کرد، ولی وقتی دید حرفش به جایی نمی‌رسد، سرانجام در تابستان تصمیم به شکایت گرفت و صبح دیروز خبر آمد دادگاه بدوی فیفا حکم به پرداخت ۴۶ هزار دلار از طرف باشگاه استقلال به این بازیکن داده است.


حکم درست است، اما می‌دهیم
یکی از اطرافیان باشگاه استقلال که اشراف کاملی به پرونده بازیکنان خارجی این تیم دارد، پیش از ظهر دیروز در گفتگو با خبرورزشی، شکایت رابسون و صدور رأی را تأیید کرد و گفت: رأی در مرحله اول صادر شده و رقم ۴۶ هزار دلار هم صحت دارد، ولی استقلال می‌تواند مستندات خود را به فیفا ارائه کند. البته واقعیت امر این است که بدهی به رابسون براساس اسناد و مدارک وجود دارد بنابراین ما باید این پول را جور کنیم و بدهیم. اتفاقاً مدیریت استقلال هم همین نظر را دارد، چون هر قدر که بگذرد، قضیه جدی‌تر می‌شود و علاوه بر اصل پول، باید غرامت هم بدهند و قطعاً هیچ‌کس نمی‌خواهد خاطره پروپییچ تکرار شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس