کد خبر 1001118
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
راکیتیچ

ایوان راکیتیچ و کارلس آلنیا محتمل ترین جدا شده های بارسا در انتقالات زمستانی هستند.

به گزارش مشرق، هنوز بیش از دو ماه به باز شدن پنجره انتقالات زمستانی باقیمانده اما در بارسلونا به دنبال این هستند تا از حالا یک پاکسازی اساسی در خط میانی صورت بگیرد. در حال حاضر هفت هافبک در بارسا حضور دارند و این تعدد بازیکن باعث ایجاد حواشی مختلفی شده است. هرچند هنوز تصمیم قطعی از سوی باشگاه در مورد جدا شده های احتمالی گرفته نشده اما می توان حدس زد که ایوان راکیتیچ و کارلس آلنیا هافبک هایی هستند که شانس جدایی شان بسیار بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بارسا قرارداد مسی را مادام‌العمر می‌کند؟

هرچند هر دو توانایی تغییر شرایط فعلی خود را خواهند داشت ولی نیم نگاهی نیز به خروج از بارسلونا دارند تا به تیمی بروند که دقایق بیشتری در آن بازی کنند و به نوعی حضورشان در ترکیب اصلی، تضمین شده باشد.

در این میان ایوان راکیتیچ داستان عجیبی دارد. او از بازیکن همیشه ثابت در ایده های ارنستو والورده تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده است. راکیتیچ در بازی با گرانادا فیکس بود و در 5 بازی نیز دقایق پایانی وارد زمین شده است. ستاره کروات تابستان تا آستانه پیوستن به یوونتوس هم پیش رفت ولی تقاضای مالی بالای بارسلونا مانع شد. گفته می شود اینتر و یوونتوس جدی ترین تیم های خوهان راکیتیچ در زمستان هستند اما اطرافیان او خارج شدن از اسپانیا را رد می کنند.

آلنیا هم در اولین بازی فصل بارسا برابر بیلبائو در ترکیب ثابت بود و سپس در 7 بازی حتی بین 18 بازیکن دعوت شده هم قرار نگرفت و دو بازی هم نیمکت نشین بوده است. رئال بتیس در انتقالات تابستانی سخت به دنبال جذب آلنیا بود ولی ارنستو والورده(سرمربی) ماندن او را الزامی دانست در حالی که او اکنون به شکل عجیبی هیچ جایی در ایده هایش ندارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس