کد خبر 1000986
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
آتش‌سوزی مرگبار دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار بین دو دستگاه نیسان در اتوبان تهران ـ قم خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:45 بامداد امروز (21 مهر 98) حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران ـ قم، نرسیده به خروجی واوان (حدوداً 6 کیلومتر بعد از عوارضی) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان حامل بار برنج با دو سرنشین و یک دستگاه خودروی نیسان سرانزا به شدت با هم برخورد کرده‌ و هر دو دستگاه خودرو کاملاً شعله‌ور شده‌اند.

ببینید:

وی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان سه سرنشین خودروی سرانزا (سه مرد) و یکی از سرنشینان خودروی نیسان باری (یک خانم) از خودروها خارج و دو سرنشین سرانزا و سرنشین نیسان به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

ملکی افزود: یکی از سرنشینان سرانزا در محل حضور داشت و دیگر سرنشین خودروی نیسان (راننده) داخل خودروی شعله‌ور محبوس شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودروی نیسان را برش داده و راننده را از داخل خودرو خارج کردند که پس از معاینات اولیه این شخص توسط عوامل اورژانس مشخص شد وی به علت شدت جراحات وارده و سوختگی‌های شدید جان باخته است.

به گفته وی، این حادثه در مجموع یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 5:10 بامداد به عملیات خود پایان دادند.

وی از رانندگان خواست حین تردد در جاده‌های برون‌شهری ضمن رعایت جوانب احتیاط، در زمان احساس خستگی ریسک نکرده و پس از استراحت کافی مجدداً رانندگی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس