شبکه سعودی

پیاده‌روی اربعین برای کسانی که سالهاست برای نفاق و جدایی مسلمانان تلاش می‌کنند؛بسیار گران تمام شده است وبا تفرقه اندازی میان ایران و عراق و تلقین روانی به مخاطبان، سعی در کمرنگ شدن مراسم اربعین دارند.

به گزارش مشرق، هر ساله با نزدیک شدن اربعین حسینی خیل عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از نقاط مختلف دنیا با شور و اشتیاق فراوان و با تحمل سختی‌های سفر، برای تجدید پیمان با امام‌شان راهی کربلا می‌شوند.

امروز پیاده‌روی اربعین برای کسانی که سالهاست برای نفاق و جدایی مسلمانان تلاش می‌کنند؛  بسیار گران تمام شده است و  با تفرقه اندازی میان ملت ایران و عراق و تلقین روانی به مخاطبان، سعی در کمرنگ شدن مراسم اربعین دارند.

ویدئوی زیر بخشی از  گفته‌های کارمند تلویزیون سعودی "ایران اینترنشنال" در خصوص برگزاری مراسم اربعین امسال است.

محمد رهبر در این گفتگو، با ارائه اطلاعات "دروغ" به مخاطبان از جمله اینکه "برای مراسم اربعین سندیتی وجود ندارد و جمهوری اسلامی آن را ایجاد کرده و برای پرشورتر شدن آن به زائران ایران پول می‌دهد.!" سعی در کوچک شمردن مراسم اربعین را دارد

  این در حالی است این سنت از قدیم میان علما و عاشقان سیدالشهدا رایج بوده که در زمان حکومت صدام ممنوع بوده است و دلیل گرامی‌داشت آن،  بازگشت کاروان اهل بیت امام حسین از اسارت و زیارت ایشان در این روز بوده است.

در بخشی دیگر از این ویدئو کارشناس تلویزیون سعودی مستقر در لندن، سعی می‌کند محبت بین مردم ایران و عراق را خدشه دارد و اظهار می‌کند: مردم عراق با زوار ایرانی در موکب‌ها بدرفتاری می کنند!

این در حالی است که مهمان نوازی عراقی‌ها و حتی خانواده‌های مستضعف‌شان با زوار ایرانی زبانزدِ شرکت‌کنندگانِ  مراسم اریعین بوده است.


محمد رهبر در بخشی دیگر، با بیان سخنانی شیطنت آمیز گفت: این مراسم برای عراقی فایده اقتصادی ندارد! و موکب‌ها غذاهای نذری را به صورت رایگان به زوار ارائه می‌دهند!

سخنان کارمند تلویزیون ایران‌اینترنشنال

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    پول می گیرن برای همین یاوه گویی ها
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ «8» آنان تصميم دارند كه نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ى خود خاموش كنند، در حالى كه خداوند كامل كننده نور خويش است، هرچند كافران ناخشنود باشند. هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‌ وَ دِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ «9» او كسى است كه پيامبرش را همراه با هدايت و دين حق (به سوى مردم) فرستاد تا آن را بر همه اديان غالب سازد، گرچه مشركان آن را خوش نداشته باشند.
  • SE ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    دروغگوی حرامزاده تا اعماق وجود کثیفش سوزش گرفته
  • سحر IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    چقدر رذل هستند که به خاطر یک مشت دلار عزت و شرف خودشون به باد می دهند .
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 0
    ایران به زائرا پول میده؟ دولت روحانی داره از زائرا پول میگیره!
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    بگو بیچاره ها حالا چرا عزا گرفتید!
  • هادی هفتکلی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    سگ های وهابی نجس. عشق حسین ( ع ) باعث شده شما سگ های وهابی نجس عین سگ از شیعیان بترسید.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 0
    واپسگراترین ووابسته ترین رژیم به استکبار جهانی حکومت ایلیاتی حجاز است که هیچ افتخاری برای فعالان آن ندارد. چه رسد به اینکه کسی ننگ مزدوری و سخن به مزدی آن را بپذیرد.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 0
    جان من یه نگاه به قیافش بندازین، فلاکت محض.. دلم براش می سوزه..!! خخخخخ
  • علی نوروزی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 0
    بسمه تعالی سالها انتطار کشیدم تا وحدت شیعه و زیارت مرقد سیدالشهدا و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس