خودرو نمایه

در یک هفته اخیر روند کند فاکتور کردن خودروها و کاهش عرضه عاملی شده تا بازار شاهد افزایش قیمت خودروها در انواع محصولات باشد.

به گزارش مشرق، این روزها در بازار خرید و فروش خودرو معامله‌ای انجام نمی شود و همه خریداران تمایلی به خرید خودرو ندارند. البته روند کاهشی قیمت خودرو در طول ماه‌های اخیر نقش زیادی در تردید خریداران برای خرید خودرو داشته است. از آن طرف گویا خودروسازان تمایلی به روند کاهشی قیمت ها ندارند و به نوعی با کاهش عرضه مانع ارزانی خودرو  در بازار شده اند.

بیشتر بخوانید:

خودروسازان عامدانه خودروها را تحویل نمی‌دهند؟

در یک هفته اخیر روند کند فاکتور کردن خودروها و کاهش عرضه محصولات عاملی شده تا نمودار قیمت خودرو مسیر افزایشی را طی کند به نحوی که که سمند ال ایکس امروز به ۷۸ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت این خودرو در هفته گذشته ۷۲میلیون تومان بود.علاوه بر این پراید نیز امروز ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده در حالی که این خودرو هفته گذشته ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

تغییرات قیمتی ۱۰ روزه گذشته قیمت برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار :

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    7 0
    واقعا اینها دیگه دست شیطان را از پشت بسته اند. درود بر شرکت های بنز و بی ام و که چه ماشینهای خوبی در اختیار مردمشان قرار میدهند./
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    3 0
    از این عملکرد خودرو سازها می تونید برای افتخار فرهنگ ایرانی در دنیا تعریف کنید
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    5 0
    جالبه قیمت بازار ارزانتر از کارخانه هست......اما یک عده هجوم میارن برای خرید وماندن در صف البته همه میدونند این سیاه بازی وکار دفاتر فروش این دو کارخانه هست فقط میشه گفت متاسفیم واین نون ها خوردن وعاقبت نداره....
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    4 0
    بعد مشرق عزیزم میاد مقاله می زنه در خصوص واردات خودرو های هیبریدی ضربه به تولید داخلی وقتی تولید کننده داخلی در حق مصرف کننده نامردی می کنه باید از پایه ویران بشه و دوباره درست ساخته بشه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    4 0
    توی نمایشگاهها جای سوزن انداختن نیست بس که ماشین صفر پارک شده است . دوران حریص کردن مردم به خرید خودرو پایان یافته است و ماشین روی دست دلالان مانده است .... کسی پولی برای خرید ندارد.
  • وطن IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    4 0
    فساد صنايع مافياي خودرو دولتي در كشورمان بعلت حمايت دولت پاياني ندارد و هر روز بيشتر نمود مي كند و اين نشان از ضعف دستگاه هاي نظارتي و بازرسي و پشت پرده هاست . و اين هزينه از جيب ملت خارج به جيب دلالان و مفسدان مي رود .
  • پرستو IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    3 0
    واقعاکه یه سری لاشخور به جون این مردم ریختن خون مردم رو توشیشه کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس