کد خبر 1000801
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تیم ملی فوتبال ایران کامبوج مقدماتی جام جهانی استادیوم

از زمان مربیگری ویلموتس در تیم ملی، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون بیشترین گل زده را داشتند.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی از زمان بر عهده گرفتن این سمت به روی ارائه بازی تهاجمی تاکید داشت و این اصرار تا بازی با کامبوج نیز ادامه داشت. تیم ملی تحت هدایت این مربی 4 بازی انجام داده که 2 بازی دوستانه بوده و 2 بازی رسمی نیز در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی برگزار شده و در تمام این مسابقات موفق به گلزنی شده و در مجموع 22 بار دروازه حریفان را باز کرده است که البته یک گل سهم مدافع کره‌جنوبی بوده است.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان یک بحرینی برای شاگردان ویلموتس

بار اصلی بازی هجومی در این 4 بازی، به روی 3 عنصر هجومی تیم ملی بود. کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی و سردار آزمون در مجموع 14 گل برای تیم ملی به ثمر رساندند. مثلث هجومی تیم ملی در شرایطی چنین آماری را خلق کردند که دیدار با کامبوج تنها مسابقه‌ای بود که هر 3 بازیکن در کنار یکدیگر حضور داشتند که البته این حضور هم تا دقیقه 57 بود و پس از آن سردار آزمون تعویض شد.


کریم انصاری‌فرد تنها مهاجم تیم ملی است که در هر 4 دیدار تحت هدایت ویلموتس حضور داشته این بازیکن 5 گل برای تیم ملی زد که 4 گل را مقابل کامبوج به ثمر رساند و یک بار نیز دروازه هنگ کنگ را باز کرد. مهدی طارمی بازی با هنگ کنگ را به دلیل مصدومیت از دست داد و در 3 بازی دیگر 5 گل برابر سوریه و کامبوج زد. سردار آزمون در تنها 2 مسابقه‌ حضور داشته و توانسته 4 گل به مجموع گلهای ملی خود اضافه کند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    1 0
    یک کم جنبه داشته باشید تا یک بازی آسان رو بردید تیم ما رو قهرمان جهان معرفی نکنید و تا یک گل خوردید اشک نریزید!!!مثلث بی رحم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس