کد خبر 1000795
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
انصاری فرد

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جای حل اختلاف ما و برانکو فیفا نیست و باید این مسئله را خارج از فیفا حل کنیم.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری‌فرد در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس، پرداخت طلب برانکو، شایعه فسخ قرارداد جونیور و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

 

*ابتدا در مورد شرایط تیم صحبت کنید. آیا واقعا باشگاه برنامه‌ای برای نقل‌وانتقالات دارد؟

ما در شرایط کنونی برنامه‌ای برای نقل و انتقالات نداریم، کمااینکه باشگاه‌های دیگری هم ندارند. من از برخی اخبار منتشره تعجب می‌کنم و حقیقتا و انصافا هیچ صحبتی بین من و کالدرون صورت نگرفته است. نام نفراتی در روز‌های گذشته برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده که خود آنها تیم دارند و تحت قرارداد با باشگاه دیگری هستند و جایگاه خوبی هم دارند یا اصلا قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارند و نام آنها با پرسپولیس گره خورده است. پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و فهرست تیم ما هم پُر است. نقل‌وانتقالات در نیم‌فصل است نه الان و تا آن زمان هم فرصت زیادی باقی مانده است.

*یعنی فعلا هیچ بازیکنی جذب نمی‌شود؟

مطمئنا به وقتش و بر اساس نیاز کادرفنی در برخی‌ها پست‌ها ممکن است بازیکن جذب کنیم، اما الان هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ صحبتی هم نشده است. ما فقط می‌توانیم بازیکن آزاد زیر ۲۳ سال جذب کنیم و فهرست بزرگسالان پر است. از طرفی در حال حاضر بازیکن آزاد زیر ۲۳ سال باکیفیت نداریم، چون همه آنها تیم دارند. البته در صورتی که یک بازیکن باکیفیت با شرایط موجود را پیدا کنیم با نظر کالدرون یکی را جذب می‌کنیم، اما بعید است کسی را پیدا کنیم. بازیکن خوب الان تیم دارد و تیم ما هم با تمرکز به کارش ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد پرسپولیس به برانکو چه بود؟

*نتایج تیم تا الان چطور بوده و چقدر به کالدرون زمان می‌دهید؟

پرسپولیس در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر قرعه سختی داشت و با مدعیان بازی کرد. با این حال فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست. کالدرون یک مربی خارجی است که تازه به ایران آمده و نیاز به زمان دارد. ما در قهرمانی لیگ برتر هت‌تریک کردیم و انتظارات از تیم بالاست و به همین میزان فشار هم زیاد است. امیدوارم پرسپولیس بتواند در آرامش به کار خود ادامه دهد و بدون فشار کار خود را انجام دهد. به هر حال کالدرون نسبت به اتفاقاتی که در خصوص پرسپولیس در حال رخ دادن است یک سری گلایه‌هایی داشت و من هم به او حق می‌دهم. امیدوارم پرسپولیس در آرامش باشد و قطعا ما به حمایت همیشگی هواداران هم نیاز داریم و حضور آنها تاثیرگذار است.

*شایعه شده بود قرار است جونیور براندائو از پرسپولیس کنار گذاشته شود. در این خصوص صحبت کنید.

هیچ صحبتی در این خصوص نشده و او با ما قرارداد دارد. کالدرون در جلسه‌ای که با ما داشت در مورد این بازیکن گفت او تا الان فقط ۳ بازی برای پرسپولیس انجام داده و دارد کارش را ادامه می‌دهد. هیچ صحبتی هم درباره فسخ قرارداد یا کنار گذاشتن این بازیکن چه در هیئت مدیره و چه در جلسه با کالدرون مطرح نشده است. امیدوارم جونیور تلاش خود را بیشتر کند و موفق هم شود.

*برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند باشگاه استقلال بیشتر از باشگاه آنها پول دارد.

مطمئنا ما بر اساس بودجه‌ای که داریم پیش می‌رویم و هزینه می‌کنیم و کاری با مسائل دیگر نداریم. فهرست تیم ما پُر است و اگر خالی بود شاید بر اساس نیاز بازیکنی جذب می‌کردیم و این یک واقعیت موجود در پرسپولیس است. من به تیم‌های دیگر هم کاری ندارم و در مورد آنها حرفی نمی‌زنم، چون اطلاعاتی در این خصوص ندارم.

*درباره بحث اسپانسرینگ هم صحبت می‌کنید؟

ما قراردادی با اسپانسر داشتیم که بخشی از آن بابت امسال و تسویه مطالبات هزینه شده است. ما باید درآمد‌های باشگاه را افزایش دهیم چراکه در غیر اینصورت به مشکل جدی برمی‌خوریم. به همین دلیل با اسپانسر‌های دیگر هم صحبت‌هایی داشتیم و با اسپانسر اصلی باشگاه هم قرار است همکاری‌های دیگری داشته باشیم تا درآمد را بیشتر کنیم. این یک همکاری متقابل و خوب است و امیدوارم هواداران هم در آن مشارکت کنند تا باشگاه به شرایط مالی بهتری برسد. البته نباید فراموش کنیم که ما بدهی‌هایی هم داریم که باید آنها را پرداخت کنیم از جمله به ریحان فیلم و برانکو و همکارانش.

*ماجرای پرداخت طلب برانکو به کجا رسید؟

ما پیشنهاد خود را در این خصوص دادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. تاکید داریم که جای حل اختلاف ما و برانکو فیفا نیست و باید این مسئله را خارج از فیفا حل کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس