کد خبر 1000734
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
ویلموتس

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی پرگل این تیم مقابل کامبوج با صحبت‌های خود به ملی پوشان هشدار داد و سایر بازیکنان را امیدوار به پوشیدن پیراهن تیم ملی کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا مقابل کامبوج به برتری ۱۴ بر صفر رسید تا شاگردان مارک ویلموتس پیروزی بزرگی را در تهران جشن بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل و پس از این پیروزی در خصوص بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی هشدارهایی را داد که به نظر می رسد بازیکنان فوتبال ایران باید توجه ویژه ای داشته باشند.

«جای هیچ کس در تیم ملی تضمین نیست»؛ « بازیکنان نا آماده که در باشگاه های خود نتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند جایی در تیم ملی ندارند»؛ «دعوت به تیم ملی پروسه ای است که همیشه باز است نه بسته».

بیشتر بخوانید:

نمی‌دانم ویلموتس تا کِی دوام می‌آورد

جملات فوق در نشست های خبری ویلموتس از زبان مربی بلژیکی تیم ملی خارج شد تا با زبان فرانسوی به صراحت بگوید تیم ملی جای آماده ترین هاست نه اسم رسم دارها.

تیمی که در دو بازی رسمی اخیر خود مقابل کامبوج و بحرین، بازیکنان جدیدی نظیر محمد نادری، سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی و محمد محبی را در اردوهای خود گنجانده است تا کادر فنی تیم ملی گفتار خود را در عمل هم ثابت کند.

تیمی که به راحتی از اسم های ناآماده ای همچون مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش گذشت تا دور از هیاهو به پیشرفت فوتبالی اش فکر کند.

روندی که قطعا می تواند باعث رشد و بروز توانایی فوتبالیست های ایرانی در هر تیمی که هستند شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس