کد خبر 1000690
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

کفپوش اپوکسی را بسیاری از افراد بیشتر به خاطر ظاهر آن می شناسند. اما مهمترین خصوصیت این پوشش ها ظاهر آنها نیست، بلکه کارکرد گسترده آنها بسیار مهم تر است. این پوشش ها در مجموعه های صنایع غذایی استفاده های بسیار ویژه ای دارد. به همین منظور، بیشتر تولید کنندگان، کارخانه ها و حتی انبارهای مرتبط با صنایع غذایی، برای پوشش از کفپوش اپوکسی استفاده می کنند.

زیرسازی کفپوش اپوکسی چگونه انجام میشود ؟

برای استفاده از یک کفپوش اپوکسی نیازمند انجام موارد زیرسازی خواهید بود. برای این منظور خدمات بهبد صنعت پارسا پاسخگوی نیاز شما است. تمامی محصولات بهبت صنعت پارسا دارای بیمه نامه مهندسی تمام خطر می باشند. اما در کنار این محصولات، موضوع زیرسازی نیز با توجه ویژه ای انجام می گیرد. برای استفاده از کفپوش اپوکسی، زیر سازی ویژه ای مورد نیاز است. کف باید بسیار مستحکم، یکدست و صاف و بدون کمترین درز باشد. بهتر است در زمان ساخت بنا این موضوع به خوبی مورد توجه قرار بگیرد تا بهترین پوشش را شاهد باشید.

قیمت کفپوش اپوکسی صنعتی

قیمت کفپوش اپوکسی دارای تنوع خاص خود است. علل خصوص زمانی که قصد استفاده از این پوشش برای موارد صنعتی است، قیمت تنوع بیشتری هم پیدا می کند. چرا که مواد به کار رفته و زیرسازی در زمان استفاده صنعتی دارای تغییرات بسیار بیشتری به نسبت استفاده های خانگی دارد. اگر می خواهید قیمت های رقابتی را مشاهده کنید، بهتر است با بهبد صنعت پارسا در تماس باشید.

آموزش نصب و اجرا کفپوش اپوکسی

با توجه به استفاده فراوان از کفپوش های اپوکسی، یادگیری نصب و اجرای این پوشش ها می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. اگر در گذشته با محصولات قدیمی تر کار کردید، اکنون باید روش اجرای کفپوش اپوکسی جدید را نیز یاد بگیرید. این کار با توجه به استقبال فراوان افراد از این نوع پوشش، می تواند به شغل اول شما بدل شود. از آموزش زیرسازی کفپوش اپوکسی تا اجرای کامل آن را در برنامه خود قرار دهید.

انواع کفپوش اپوکسی بهبد صنعت پارسا

* مجموعه بهبد صنعت پارسا، تنوع گسترده ای در ارائه محصولات دارد. چند نمونه از این محصولات شمال موارد زیر می باشند:

1. کفپوش اپوکسی غلطکی

2. کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

3. کفپوش اپوکسی دکوراتیو

4. کفپوش اپوکسی ضد اسید

5. کفپوش اپوکسی صیقلی

6. کفپوش اپوکسی گرانیتی

7. کفپوش اپوکسی دکوراتیو

8. کفپوش اپوکسی مایع

9. طرح های کفپوش سه بعدی اپوکسی

10. کفپوش اپوکسی اکلیلی

همانطور که مشاهده می کنید، این محصولات بسیار گسترده بوده و مطابق با نیاز تمامی مشتریان است. ایجاد این تنوع در محصول نهایی، تنها از مجموعه ای قدرتمند قابل انتظار است.

رزین اپوکسی شفاف

روش کار و خصوصیات انواع رزین اپوکسی متنوع است. رزین اپوکسی ساده شفاف قابلیت های فراوانی دارد. مخصوصا اگر قصد دارید زیبایی را به محیط بیاورید، این پوشش دست شما را باز خواهد گذاشت. قیمت رزین اپوکسی شفاف به نسبت سایر محصولات بسیار است و شما را در طراحی بدون محدودیت می گذارد. کاربرد رزین کفپوش اپوکسی در صنعت فقط در کیفیت و بهداشت آن نیست. اگر چه این عوامل بسیار مهم هستند، اما منظور این است که از آنها بیش از یک پوشش ساده می توان انتظار داشت.

انواع کفپوش

امروزه بازار شاهد رشد چشمگیری در أنواع کفپوش است. شاید چند دهه گذشته کمتر کسی می توانست تصور چنین شکوفایی را در این صنعت داشته باشد. امروزه از أنواع کفپوش ورزشی پلی یورتان، تا محصولات متعدد کفپوش بیمارستانی و کفپوش پارکینگ تا أنواع مختلف صنعتی آن در بازار موجود است. با این روند رشد، می توان انتظار داشت در سالیان آینده روند پیشرفت این صنعت بسیار سریع تر بوده و شاهد محصولات جدیدی باشیم.

 نگهداری کفپوش ورزشی از آسیب های احتمالی

یکی از پوشش های بسیار متداول و پر استفاده کفپوش های ورزشی هستند. با توجه به این موضوع، بد نیست برخی از سوالات متداول مربوط به نگهداری آنها از آسیب های احتمالی را پاسخ دهیم.

۱- آیا کفپوش رولی برای اماکن ورزشی مناسب است ؟

پاسخ: بله، أنواع مخصوص این کفپوش ها برای اماکن ورزشی طراحی و ساخته می شوند.

۲- موارد استفاده از کفپوش صنعتی لاستیکی در اماکن ورزشی چیست؟

پاسخ: این پوشش ها برای اماکن مختلف ورزشی، عمومی و حتی زمین های بازی کودکان نیز به کار می روند.

۳- چسب کفپوش های لاستیکی از چه جنسی است؟

پاسخ: این چسب ها از پریپلیمر پلی یورتان پایه MDI ساخته می شوند.

بهترین نوع و مدل کفپوش حمام و سرویس بهداشتی

شاید یکی از بهترین نوع کفپوش ها برای به کارگیری در سرویس های بهداشتی و حمام را بتوان کفپوش های اپوکسی دانست. مخصوصا با توجه به طرح های بسیا متنوعی ای که این مدل پوشش ها دارند، ظاهری بسیار لوکس و خاص را به سرویس بهداشتی و حمام خواهند داد. در پاسخ به این پرسش که جنس این نوع کفپوش ها ضد آب است ؟ باید گفت بله و این یکی از نقاط قوت آنها است. اگر پوشش کف این اماکن به خوبی ضد آب نباشد، می تواند منجر به نشت آب به سایر بخش های ساختمان شده و هزینه های بسیاری به وجود بیاورند. لذا می توان گفت از جهت ضد آب بودن نیز، کفپوش اپوکسی بسیار مقاوم تر از سایر پوشش ها عمل می کند.

کاربرد کفپوش آنتی باکتریال

اما کفپوش های آنتی باکتریال هم در این میان نیابد فراموش شوند. به جهت حفظ بهداشت، این پوشش ها برای اماکن مرتبط با صنایع غذایی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و حتی منازل بسیار پر کاربرد هستند. اگر بهداشت و پاکیزگی محیط برای شما مهم است، حتما از این پوشش ها استفاده کنید. به این وسیله، باکتری ها و میکروب ها به سادگی در زمان تمیز کردن از روی پوشش پاک شده و محیطی بسیار سالم و پاک را به ارمغان می آورند.

ملات ضد اسید در صنعت کفپوش

این ملات ها، تحول بسیار بزرگی را در صنعت کفپوش پدید آوردند. با توجه به استفاده های صنعتی از کفپوش، احتمال آسیب دیدگی آنها بسیار بالا می رود. ملات ضد اسید، این آسیب دیدگی را به میزان زیادی کاهش می دهد. اگر در محوطه ای که مواد شیمیایی در آن وجود دارد، بخواهیم از کفپوش استفاده کنیم، آنگاه اهمیت ملات ضد اسید بسیار پر رنگ خواهد شد.

باد کردن کفپوش اپوکسی (چشم ماهی زدن)

تاثیر جنس نامرغوب در باد کردن کفپوش اپوکسی را نمی توان نادیده گرفت. استفاده از جنس مرغوب بسیار کم هزینه تر و آسان تر از بین بردن باد کردن کفپوش اپوکسی است. این اتفاق (باد کردن) می تواند چندین عامل اصلی داشته باشد. جدای از جنس، عدم زیرسازی درست هم ممکن است باعث بادکردگی کفپوش شود. دقت در مراحل اجرا نیز در این موضوع اثر خود را دارد. اگر می خواهید با این مشکلات روبرو نشوید، بهتر است محصول را فقط از فروشنده معتبر خریداری کنید.

کفپوش اپوکسی میتواند عایق حرارتی باشد ؟

جلوگیری از اتلاف گرما با کفپوش های اپوکسی عایق حرارتی امکان پذیر است. حتی می توان گفت یکی از بهترین شیوه ها برای عایق حرارت کفپوش اپوکسی است. اما برای عملکرد درست عایق دو موضوع باید مورد نظر قرار گیرد. اول جنس کفپوش است و دوم اجرای درست و کامل آن در محل. مخصوصا در اماکن مرتبط با صنایع غذایی این عایق بسیار مفید است. باعث خواهد شد تا بتوانید کنترل دقیقی بر روی دمای محیط داشته باشید که این موضوع را کارشناسان صنایع غذایی به خوبی درک می کنند.

هاردنر رنگ اپوکسی چیست ؟

برای نصب (پخت) کفپوش اپوکسی به کار برده می شود. پس از افزوده شدن هاردنر به رزین اپوکسی، عمل پخت انجام می گیرد. مشخصات پلی آمید به کار رفته در هاردنر بسیار مهم است. چرا که پلی آمید نقش بسیار مهمی در استحکام کفپوش پس از پخت بازی می کند.

** این محتوا صرفا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس