کد خبر 1000523
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
بی بی سی

«ترامپ گمان می‌کرد با فشار حداکثری می‌تواند ایران را تغییر دهد، اما گذر زمان نشان داد که جمهوری اسلامی با تحمل فشارها و به کمک دوستان خود در محور مقاومت، بر این مشکل هم فائق شده است.»

به گزارش مشرق، پایداری ملت و حاکمیت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و تکیه جمهوری اسلامی به راهبرد مقاومت در تقابل با ائتلاف غربی ـ عبری ـ عربی، ناظران بیرونی را هم قانع کرده است که هیچ قدرتی یارای غلبه بر عزم ایرانیان را ندارد.

در همین زمینه، رسانه سلطنتی انگلیس (BBC) طی گزارشی، تصریح کرد:

 سیاست جنگ‌طلبانه غرب در قبال ایران جواب نمی‌دهد؛ زیرا جمهوری اسلامی با توان موشکی و همراهی محور متحدان منطقه‌ای خود، هزینه‌های گزافی را بر ائتلاف عربی، عبری و بر اقتصاد جهانی تحمیل خواهد کرد.

  ایران در چارچوب "محور مقاومت" از بازدارندگی نیابتی برخوردار است و با مختل کردن عرضه جهانی نفت هم می‌تواند به بازدارندگی اقتصادی دست پیدا کند.

 ترامپ گمان می‌کرد با فشار حداکثری می‌تواند ایران را تغییر دهد، اما گذر زمان نشان داد که جمهوری اسلامی با تحمل فشارها و به کمک دوستان خود در محور مقاومت، بر این مشکل هم فائق شده است.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مخمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    14 0
    زنده باد ایران
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    11 0
    زنده باد دوست داران اهل بیت (ع)
  • DE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    0 0
    دشمن به این نتیجه رسید که تنها راه نابودی ایران بوسیله خود ایرانی هاست که این ماموریت سالهاست به اصلاح طلب چی ها محول شده است. وبه همین خاطر است که حسن آقا میگفت سایه جنگ را از سر کشور دور کردیم چون خرابیهای حاصل از اصلاحاتچی ها از هر جنگی خانمانسوز تر است چونکه فرهنگ و ملیت و دین ما را نشانه رفته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس