کد خبر 1000498
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تارتار

سرمربی مستعفی مسجد سلیمان از فردا مجددا تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، در پی جلسه مسئولان ورزشی و مقامات ارشد استان خوزستان با مهدی تارتار، این مربی مجددا کارش را در نفت مسجدسلیمان آغاز کرد.

بعد از جلسه‌ای که امروز برگزار شد، تارتار استعفای خود را پس گرفت و از فردا تمرینات تیم مسجدسلیمان زیر نظر او برگزار می‌شود.

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان امشب راهی تهران می‌شوند و از فردا تمرینات خود را در زمین الیا برگزار خواهند کرد.

تارتار: مسئولان استانی کمک نمی‌کردند نفت از هم می‌پاشید/ از فردا با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم

مهدی تارتار در خصوص جلسه‌اش با مسئولان ارشد مسجد سلیمان گفت: بعد از جلسه‌ای که با مسئولان محترم استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان داشتم، در نهایت قرار شد به کارم در نفت ادامه دهم. از طرف دیگر مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان به تعهداتی که نسبت به اعضای تیم داشتند عمل کردند و بازیکنان توانستند بخشی از قرارداد خود را بگیرند.

بیشتر بخوانید:
 

آقای تارتار! رفیق نیمه راه نباش/ تیم‌های پرهوادار قربانی دعوای مدیر و سرمربی!

وی ادامه داد: ما هواداران خیلی خوبی داریم و آنها در این مدت به من لطف زیادی داشتند. برخی از آنها واقعا اشک من را درآوردند و پس از صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد، قرار شد با قدرت کار خود را ادامه دهیم. به عشق هواداران نفت مسجدسلیمان کار خود را با قدرت پیش خواهیم برد. ما امشب به تهران می‌آییم و از فردا تمرینات خود را ادامه خواهیم داد تا برای بازی با شهر خودرو کاملا آماده شویم.

تارتار تصریح کرد: برای پرداخت پول واقعا مسئولان محترم زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از آقایان شریعتی استاندار خوزستان، ناصری رئیس اداره مناطق نفت خیز مسجدسلیمان، اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، اسکندری دادستان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، ظاهری نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس و حسینی رئیس پلیس مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کنم که همگی تلاش کردند تا مشکلات باشگاه برطرف شود. امیدوارم از این به بعد ما را فراموش نکنند. اگر این پول که به باشگاه تزریق شد به موقع نمی‌آمد، مطمئن باشید که تیم نفت مسجد سلیمان از هم می‌پاشید و جا دارد به خاطر زحماتی که این عزیزان کشیدند از همه آنها تشکر کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس