کد خبر 1000424
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
عکس/ ستایش

سریال‌های «ترور خاموش»، «مرضیه» و «ستایش۳» حدود ۶۲ درصد مخاطب پای تلویزیون نشانده‌اند.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مرکز تحقیقات صداوسیما در ادامه نظرسنجی درباره مجموعه‌های در حال پخش از شبکه‌های سیما به بررسی میزان بینندگان و مخاطبان سریال های در حال پخش تلویزیون پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

چرا بازیگر دختر ستایش تغییر کرد؟ +عکس

کاش به جای «مرضیه» مختارنامه را بازپخش می‌کردید!

بر اساس این نظرسنجی ۸۳.۸ درصد پاسخگویان، بیننده برنامه‌های صداوسیما اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، مستند، سخنرانی، گفتگو محور، ورزشی و اخبار بوده اند، که در این میان سریال «ستایش ۳» با میزان قابل توجه مخاطب در مقایسه با سریال های غیر مناسبتی سیما در سال های اخیر، در زمره پربیننده ترین سریال های تلویزیون قرار گرفت.

طبق این نظرسنجی ۶۱.۸ درصد از مردم حداقل بیننده یکی از سریال‌های جدید «ستایش ۳»، «ترور خاموش» و «مرضیه» بوده‌اند که سریال «ستایش ۳» با ۵۸.۴ درصد بیننده و ۸۵ درصد رضایت در صدر سریال‌های تلویزیونی در حال پخش سیما قرار دارد.

سریال «ترور خاموش» شبکه یک سیما با ۲۱ درصد بیننده و ۷۶.۲ درصد رضایت و سریال «مرضیه» شبکه دو سیما با ۱۴.۵ درصد بیننده و ۷۳.۳ درصد رضایت مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    0 5
    خخخخخخخخ
  • سارا IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 0
    ما رو مسخره خودتون فرض کردین با این سریالای بی محتواتون؟ به جای این اراجیف یه سریال خوب بسازین یا شاهکار های سینمای جهان رو پخش کنین مردم ببینن مزه فیلم و سریال خوب رو بچشن! به خودتون بیاین! تا کی این سریالای ابدوغ خیاری رو نگاه کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس