عکس/ بن بست بدون نام شهدا

اعضای شورای عالی استان‌ها با صدور بیانیه‌ای حرکت اخیر برخی عناصر در حذف نام شهدا از تابلوهای شهری را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، هیات رئیسه و اعضای شورای عالی استانها با قرائت بیانیه‌ای در خصوص حفظ و تقویت ارزشهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

بیشتر بخوانید:

از حذف نام شهید تا بی توجهی به تصاویر شهدا +عکس

عکس/ بازگرداندن نام شهید به خیابان‌های اهواز

در این بیانیه که توسط منشی هیأت رئیسه قرائت شد آمده است: بی شک جنگ تحمیلی ۸ ساله بر علیه انقلاب نوپای مردم ایران و دفاع حماسی و مقدس آنها از کیان انقلاب و میهن، با تقدیم هزاران شهید، جزء ارزشمندترین جنبش‌های اجتماعی در برابر ظالم و ستم می‌باشد که با لبیک به ائمه معصومین و الهام از قیام سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) جلوه‌ای از شکوه و عظمتی تاریخی بنیان نهاد که تا تاریخ ادامه دارد سرمشق تمامی آزادی‌خواهان و حق طلبان جهان خواهد بود. 

در این راستا شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن حرکت اخیر برخی عناصر در حذف نام شهدا از تابلوهای سطح شهر از جامعه شهرداری و مدیریت شهری سراسر کشور انتظار دارد با نامگذاری میادین و معابر شهرها و روستاها بنام شهدای گرانقدر و انجام اقدامات موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    8 0
    خسته نباشید، من هم محکوم میکنم، یه نامه بزنید از مریخ بیان درستش کنن
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    7 0
    زحمت زیادی کشیدند قلمها و پرینترها که این محکومیت را اعلان کردن لطف کنید اگه غرض و مرضی ندارید فورا تابلو ها را اصلاح کنید و اصلاح شده ها را پاک نکنید
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    8 0
    این اقدام نزد خدا و رسولش و خلق خدا محکوم بوده و هست ولی مسئولین کوتاهی میکنند و در روز قیامت رو سیاه در نزد خدا و ائمه اطهار هستند
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    8 0
    فقط محکومیت ؟؟؟ مگر دنبال عناصر منافق و دشمن نیستیم ؟خب باید همین عناصر منافق داخلی را دستگیر و مجازات نمایید ...شوخی نیست ...کارشون بسیار خطرناکه ... این یک جریان است که باید شناسایی شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس