کد خبر 1604916
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
رئیسی

استاندار خراسان جنوبی گفت: مراسم تشییع پیکر پاک آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیرجند با حضور مردم قدرشناس در مسیر بلوار پاسداران این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، جواد قناعت شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم محوری بزرگداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: این مراسم صبح پنجشنبه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان جانبازان به سوی تقاطع بلوار پاسداران با بلوار شهید صیاد شیرازی بیرجند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امروز شاهد تشییع باشکوه پیکر مطهر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در تبریز و قم بودیم و فردا هم این مراسم در تهران برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی از گروه های مختلف مردم خواست؛ با حضور گسترده خود در آخرین سفر آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی، صبح پنجشنبه این هفته حماسه‌ای خاطره انگیز در مراسم وداع با پیکر شهید خدمت در تاریخ استان ثبت کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جمهور پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، صبح پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی امروز از تشکیل کمیته‌های شش‌گانه برای مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید آیت الله رئیسی در بیرجند خبر داد.

منبع: ایرنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس