‌

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، نکاتی را در ۶ بند خطاب به مردم ایران اسلامی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی که سه شنبه شب یکم خرداد ۱۴۰۳ ارسال شده، آمده است: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شهادت تلخ و جانسوز خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی، و همراهان را در حادثه سقوط بالگرد، به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و نائب گرانقدرشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کند.

شورای عالی امنیت ملی در این اطلاعیه افزود: شهید بزرگوار، آیت الله رییسی با خدمات صادقانه و بی منت خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه شهادت خود، ثابت کرد که «خدمت به مردم و همراهی با آنان را» مهمترین و اصیل ترین سرمایه برای بسط و تعمیق امنیت ملی می شمرده است.

خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، توجه همگان را به نکات ذیل جلب می نماید:

۱ - تداوم تلاش خستگی ناپذیر همه کارگزاران امنیت ملی منطبق بر الگوی خدمت صمیمی، مخلصانه، مجاهدانه و صادقانه و امنیت ملی مردم محور رییس جمهور شهید، مورد اهتمام قرار داشته و خواهد داشت.

۲ - پاسداری از مرزها و حوزه های امنیت ملی همچنان تحت پایش و مراقبت جدی نهادها و دستگاه های امنیتی، انتظامی و نیروهای مسلح است.

۳ - پشتیبانی کلیه نهادها و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، لشگری و کشوری از معاون محترم اول رییس جمهور به عنوان مدیر قوه مجریه در دوره انتقالی مورد تأکید است.

۴ - سیاست های سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، با تأکید بر پیشبرد سیاست همسایگی دولت و در ادامه تلاش های وزیر خارجه شهید و عضو مجاهد و فعال شورای عالی امنیت ملی، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، همچنان با قوت تداوم خواهد یافت.

۵ - روح بلند و خون شهدای حادثه اخیر الهام بخش و دستمایه انسجام و همگرایی ملی است و رفتار عموم مردم، نخبگان و گروه‌های سیاسی نشان داد که به این سرمایه عظیم به عنوان یکی از اصلی ترین مقوّمات امنیت ملی بخوبی وقوف داشته و قدردان آن است.

۶ - حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم و مسئولین، گروه ها و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید و سایر شهدای گرانقدر این حادثه، متضمن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    اگر یکبار برای همیشه شما هم مثل روسیه سکولارش کنید نه دانشگاه جای پاریس و لندن خواهد بود نه مرتبا مجبور به کشاندن مردم به خیابان به تاطر امنیت داریم نه مجبور به باج دادن به لیبرالها و عربکراها و چپها خواهد بود بابا خستمون کردید یکبار شده این موصوع لعنتی را بفمید جرا این کار را میکنید اجازه شهادت و کشکه شدن فرزندان ملت را میدید اجازهمیدید کشور مرتبادر تنش باشه و بعد مرتبا به نیروهای عربگرا باج میدید تا اونها بیاند سر کار اخه شعور هم چیز خوبیه بفهمید ...من می دونم شما حتما کشور دوباره مزدید در انتخابات به نزروهای عربگرای لیبرال تا هر چی نتونستند الان ترور کنند و بکشند و تکه تکه کنند و به عرب بدهند اون موقع بکنند اخه تا کی تدایا عجیبه ها ....
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    1 2
    شورای چی یه هلیکوپتر درست درمان نباید در اختیار ریس جمهور باشه رو جنگل‌های ابری آذربایجان
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    9 1
    عجیبه بالگرد بدون هیچ برخوردی با مانع و بدون هیچ علامتی از مواجهه خلبان با نقص فنی ناگهان به زمین کوبیده می‌شود و برای اولین بار دشمنان قدیمی به ما تسلیت می‌گویند!
    • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      وقتی نمی بینید و نمیدانید که علت آتش سوزی روزانه در کشور بخاطر حملات ماورائی جادوگران حامی ترامپ و جاد.وگران ضدانقلاب و منافقین و اسرائیلی هست پس علت ماورائی چنین مصائبی رو هم متوجه نخواهید و نخواهیم شد! اما قطعا انتقام این حملات گرفته خواهد شد عظیم و محکم و قاطع و تمام کننده!
    • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      البته احتمال حمله غیر ماورائی هم وجود دارد! مثلا بمب یا استفاده از سایر تسلیحات! باید نیروهای اطلاعاتی بررسی کنند!
  • US ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    7 3
    لطفا جواب گستاخی وزیر خارجه لیتوانی و جاستین ترودو و تام کاتن تازه به دوران رسیده را بدهید
    • AM ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      4 3
      برخی حیوانات جواب آدمیزادو نمیفهمن که جواب بدیم
  • اکبر DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    1 1
    باید مشخص بشه کی مسئول بروز این اتفاق بوده ، قصور مشخص بشه از ناحیه کی بوده .
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    رییس جمهور یه مملکت به همین راحتی رفت... با چندین و چند سوال بی جواب از نحوه ی شهادت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس