کد خبر 1604636
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
مراسم تشییع تبریز

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور در شهرهای مختلف آماده‌باش کامل اورژانس و در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی خبر داد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر در اجلاس غیرحضوری رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر دوشنبه برگزار شد، از ولایت‌پذیری در عین اجتهاد به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی یاد کرد و افزود: در سه سال گذشته در فضایی بدون تنش و با آرامش خیال، امور کشور در حوزه‌های مختلف و همچنین توسعه سازمان اورژانس کشور پیگیری شد.

وی با اشاره به بسیج امکانات سازمان اورژانس کشور برای حادثه روز گذشته در ورزقان آذربایجان شرقی گفت: شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن حادثه رخ داده بود، بسیار نامناسب بود اما وزیر بهداشت در همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شد و فرماندهی عملیات را بر عهده داشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای این سانحه در شهرهای مختلف از جمله تبریز، تهران، قم و مشهد مقدس گفت: برای پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی در مراسم تبریز، امکانات و نیروهای پشتیبان از ارومیه و اردبیل به تبریز اعزام شدند تا در صورت نیاز به خدمت‌رسانی بپردازند.

میعادفر به آماده‌باش کامل اورژانس برای مراسم تشییع شهدای این حادثه در تهران اشاره کرد و گفت: مراسم اصلی تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رییسی در مشهد مقدس است و باتوجه به خیل عظیم مردم در این مراسم، همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس