کد خبر 1604332
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
دیدار نساجی و استقلال تا اطلاع ثانوی لغو شد

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: دیدار تیم‌های نساجی و استقلال که قرار بود فردا برگزار شود به زمان دیگری موکول شد و بلیت‌های فروخته شده برای دیدار لغو شده فردا هر زمانی که مسابقه برگزار شود اعتبار دارد.

به گزارش مشرق، رحیم درزی خلردی روز دوشنبه اظهار کرد: با تصمیم سازمان لیگ همه مسابقات فوتبال کشور در لیگ‌های برتر، آزادگان، دسته ۲ و سایر رده‌ها تا پایان هفته لغو شده و زمان برگزاری رقابت‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: دیدار نساجی مازندران و استقلال تهران نیز که در قالب دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشور قرار بود فردا -سه‌شنبه- در قائمشهر برگزار شود لغو شده است.

رئیس هیات فوتبال مازندران درباره نحوه تصمیم‌گیری برای بلیت‌های فروخته شده این مسابقه نیز گفت: با توجه به این‌که این مسابقه به هر حال در زمان دیگری برگزار می‌شود، تصمیم بر این است که هواداران با همان بلیت‌هایی که خریداری کرده‌اند در زمان برگزاری این مسابقه وارد ورزشگاه شوند.

درزی خلردی اظهار کرد: زمان برگزاری این مسابقه مانند سایر مسابقات فوتبال کشور فعلا مشخص نیست و متعاقبا اعلام خواهد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، حوالی ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت هنگام بازگشت از مراسم بهره‌برداری سد قزل‌قلعه‌سی آذربایجان شرقی به سمت تبریز در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید. در این سانحه دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور و کادر پرواز نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس