کد خبر 1603501
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی

معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه در اولین کارگاه نقش هوش مصنوعی در ایمنی صنعت بر ضرورت بهره مندی از هوش مصنوعی در پیشگیری از آسیب‌ها و خسارات در سازمانها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، اولین کارگاه نقش هوش مصنوعی در ایمنی صنعت با مشارکت معاونتهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات و ایمنی و اقدامات سپاه برگزار شد.

سردار امیرحسین عابد دوست معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه در این برنامه با اشاره به کارکردها و مزایای متعدد و تحولی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه ایمنی صنعت بر ضرورت حرکت به سوی بهره مندی از هوش مصنوعی تاکید و خاطرنشان کرد: با استفاده از هوش مصنوعی در سازمانها و مراکز، می‌توان با شناسایی زمینه‌های آسیب‌ها و مخاطرات قبل از وقوع، از خسارات و تلفات احتمالی پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: همچنین با استفاده از ظرفیتهای فن آوری هوش مصنوعی می‌توان نوع و سطح آسیب‌ها در فرآیندهای پرخطر را تشخیص داده و قبل از رسیدن به نقطه بحرانی و بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر، نسبت به مهار و کنترل آنها اقدام کرد.

وی در پایان، با بیان اینکه با هوش مصنوعی می‌توان از طریق تجزیه و تحلیل پیش بینی، تصمیمات بهتر و دقیق تری برای بهبود ایمنی و امنیت گرفت، پیاده سازی ایمنی و امنیت مبتنی بر هوش مصنوعی براساس نوع و سطح آسیب و تهدید، بمنظور افزایش هرچه بیشتر بهره وری و تسهیل در دستیابی به اهداف سازمانی را مورد تاکید قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mahmoudsalmani1101 IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    برای دفاع از فضای سایبری میهن ما چیزی بیش از پدافند ضد هوایی به پدافند هوشمند سایبری با استفاده از هوش مصنوعی که با بهره از داده ها و‌گزارشات دایما هوشمند تر و به روز تر میشود داریم سرعت نت وقتی این پدافند چند لایه فعال باشد خطری ندارد محتوا بررسی میشود محتوای صریح غلط و خطرناک بااطلاع به کاربر نگاه داشته میشود یا در لایه دوم بررسی میگردد و‌گاه با تغییرات یا پیوست فکری فرهنگی به مخاطب تقدیم میشود و .. محمودسلمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس