image.png

امین امرایی اظهار کرد: مهمترین نکته توسعه صنعت پتروشیمی در کشور حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی با هدف افزایش ظرفیت های موجود در کشور است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون گفت: راهبرد مقام معظم رهبری تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی است و برمبنای این راهبرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقشه راه توسعه و پیشرفت این صنعت را سیاست گذاری، طراحی و پیاده سازی می کند.

امین امرایی اظهار کرد: مهمترین نکته توسعه صنعت پتروشیمی در کشور حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی با هدف افزایش ظرفیت های موجود در کشور است.

وی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان بخش حاکمیت و رگولاتور این صنعت نقش مهمی برای حمایت، همکاری و همگرایی فعالان صنعت پتروشیمی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش را دارد و پتروشیمی مارون نیز در مسیر تکمیل زنجیره ارزش گام بر می دارد.

امرایی ادامه داد: حلقه مفقوده صنعت پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش است که این راهبرد مطالبه مقام معظم رهبری نیز است که در این راستا خوشبختانه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاسی از فرمان رهبری نقشه راه توسعه و پیشرفت صنعت پتروشیمی را برمبنای تکمیل زنجیره ارزش تعریف کرده است.

وی با تاکید بر این که یکی از ویژگی های تکمیل زنجیره ارزش، جلوگیری از خام فروشی در صنعت پتروشیمی است، اظهار کرد: شرکت پتروشیمی مارون با وجود اورهال سنگینی که انجام داده بود در6 ماه دوم پارسال شاهد رشد تولید بود.

امرایی با بیان اینکه پتروشیمی مارون برای نخستین بار، در فروردین 1403 با 106 درصد ظرفیت اسمی در مدار تولید قرار گرفت، افزود: هم اکنون پروژه های کوثر صنعت، صدرا شیمی خوزستان، ابن سینای همدان، اکریلونیتریل پتروشیمی آبادان (مشترک با تاپیکو) از جمله اولویت های عملیاتی پتروشیمی مارون است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس