دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف اموال تملیکی در بندر نوشهر

رئیس جمهور در جریان بازدید از بندر نوشهر با اشاره به توسعه تجارت کشور به‌ویژه با همسایگان، دستوراتی در جهت تقویت زیرساخت‌ها و توسعه این بندر صادر کرد.

به گزارش مشرق، سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر استانی دولت مردمی به مازندران با حضور در بندر نوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بندر در جریان جزییات فعالیت‌ها و تجارت با کشورهای همسایه و همچنین موانع پیش‌روی توسعه این بندر قرار گرفت.

رئیس جمهور در جریان بازدید از بندر نوشهر با اشاره به توسعه همکاری‌های تجاری کشور به ویژه با همسایگان دستوراتی در جهت تقویت زیرساخت‌ها و توسعه این بندر صادر کرد.

رئیسی همچنین ضمن بازدید از انبار کالاهای اساسی و همچنین انبار خودروهای موجود در این بندر که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته، با اشاره به لزوم جلوگیری از ورود هرگونه کالا به بنادر بدون ثبت سفارش، بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف کالاهای باقی مانده در این بندر تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    واقعا تاسف بارهست با این ارز کالا وارد میشه و بعد در انبارها فاسد میشه و هیچ کسی هم فریادش بلند نمیشه این همه سازمان ها واقعا چه کار مفیدی می کنند که شنبه را هم تعطیل کردید؟ مگه مشکل تعطیلات بود ؟ مشکل تعهد نداشتن به مسوولیت بود مشکل در مسوولیت پذیر نبودن بود . کدوم اژدهای هفت خطی پشت پرده ی تعطیلی شنبه پنهان شده در سالی که رهبری به تولید و مشارکت مردم شعار قرار می دهند از اونطرف دو روز را تعطیل می کنند واقعا وا اسفا از احمقها
  • مدتی در انبار بهتر !! IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    بسیاری از وارد کنندگان با توجه به تورم بالا ترجیح میدهند بارشان مدتی در انبار بماند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس