مدافع سپاهان دیدار با ملوان را از دست داد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر ملوان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به دست آورد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت امیرسامان سلطانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان «ژبوزه مورایس» به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی (۹۰- محمد دانشگر)، آریا یوسفی، امید نورافکن (۷۸- محمدجواد حسین نژاد) و شهریار مغانلو (۷۲- رضا اسدی)

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی (۶۶- سهیل فداکار)

بازیکنان سپاهان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۷، شوت محمد کریمی با اختلاف کمی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت تا اولین موقعیت جدی بازی برای سپاهان شکل گیرد. پس از آن بازیکنان ملوان در دقیقه ۱۵ حمله‌ای را شکل دادند که با ضربه محمدرضا سلیمانی همراه شد و نیما میرزازاد طی دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۳۹ بازی، امید نورافکن توپ را به سمت دروازه ملوان ارسال کرد که با ضربه سر فرشاد احمدزاده و اشتباه افشار صداقت همراه شد تا گل اول بازی برای سپاهان به دست آید.

در نهایت نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازی بیشتر در میانه‌های زمین در جریان بود و دو تیم میلی برای گلزنی نداشتند. در دقیقه ۵۳ موقعیت خوبی برای کاوه رضایی به وجود آمد تا گل دوم سپاهان را در این بازی به ثمر برساند که ضربه این بازیکن با بی دقتی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

با کسب این پیروزی، سپاهان پس از گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک به عنوان سومین تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را به دست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کورد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    نمیدونم چرا بازی سپاهان از تلوزیون پخش نشد،من اینترنتی و از شبکە اصفهان دیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس