کد خبر 1602821
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
ابوالفضل جلالی

نگاهی به تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در هفته‌های گذشته از شروع نیم فصل دوم به این سو مشخص می‌کند یکی از بازیکنان این تیم کاملا احیا شده و در اوج آمادگی به استقلال کمک می‌کند.

سرویس ورزش مشرق - ابوالفضل جلالی که تا پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان با ۹ پاس گل پشت سر آلوز - بازیکن تراکتور – دومین پاسور این فصل لیگ برتر به شمار می‌رفتند با ارسال پاس گل سه امتیازی برای ایمان سلیمی علاوه بر اینکه خیال نکونام بابت برد و بازگشت به صدر را راحت کرد بار دیگر توانایی‌های خودش را نیز به رخ کشاند. او که خود یک مدافع در تیم استقلال بشمار می رود زمینه ساز گلرنی یک مدافع دیگر شد تا یک گل صددرصد دفاعی برای استقلال به ثبت برسد.

بازیکن فرهاد مجیدی به داد نکونام رسید

ابوالفضل جلالی که فصل گذشته مورد بی‌مهری ریکاردو ساپینتو قرار گرفته بود در پاییز سال ۱۴۰۱ به جام جهانی رفت و مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا یک بازی درخشان را از خودش به نمایش گذاشت تا همه چشم‌ها را خیره کند. اما سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال هیچ اعتقادی به او نداشت و در نهایت جلالی با ناامیدی در پایان فصل تصمیم به جدایی از استقلال داشت ولی جواد نکونام آمد و به او اطمینان داد که از او استفاده خواهد کرد.

بازیکن فرهاد مجیدی به داد نکونام رسید

این بازیکن مازندرانی در ابتدای فصل بیست و یکم از سایپا به استقلال پیوست و البته در همین بدو ورود دچار مصدومیتی شد که او را هفته ها از تمرینات و ترکیب استقلال دور کرد اما به محض رسیدن به شرایط مطلوب از سوی فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال به بازی گرفته شد. مصدومیتی که از اواخر فصل قبل در سایپا همراهش بود و در ادامه باز هم به آن دچار شد.

بازیکن فرهاد مجیدی به داد نکونام رسید

با این وجود در ۱۰ دیدار فصل بیست و یکم به میدان رفت و در ۵ مسابقه از ابتدا در ترکیب فیکس حشور داشت و مجموعا ۵۵۱ دقیقه برای فرهاد مجیدی به زمین رفت در آخر فصل کاپ قهرمانی را هم در دستانش لمس کند.

بازیکن فرهاد مجیدی به داد نکونام رسید

جلالی حالا در فصل جاری لیگ برتر تقریباً در اکثر مسابقات استقلال به میدان رفته و به ویژه در هفته‌های اخیر جناح چپ خط دفاعی و هافبک استقلال را به یکی از بخش‌های قدرتمند این تیم در مسابقات لیگ برتر تبدیل کرده است.

تاثیرگذاری این بازیکن در گل‌های اخیر استقلال مشخص می‌کند او باز هم آمادگی خودش برای دعوت شدن به تیم ملی را با ارائه فوتبالی در حد جام جهانی به رخ امیر قلعه نویی نیز می‌کشد.

بازیکن فرهاد مجیدی به داد نکونام رسید

درخشش او در دقایق پایانی دیدار تیم ملی مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ دوحه در قطر را از یاد نبرده ایم که چطور در همان مدت زمان کوتاه تشویق کارشناسان فوتبالی کشورمان را برانگیخت.

یادآور می شود؛ جلالی تا اینجا در ۲۵ مسابقه استقلال به مدت ۲۰۵۸ دقیقه به میدان رفته که در این تعداد در ۲۳ مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته است. این بازیکن در این فصل گل هم زده است. او در دیدار مقابل نساجی مازندران در بازی رفت موفق شد یکی از گل‌های استقلال - گل چهارم در دقیقه ۶۸ - را به ثمر برساند.

بازیکن فرهاد مجیدی به داد نکونام رسید

ناگفته نماند؛ ابوالفضل جلالی که در حال حاضر با آلوز در صدر پاسورهای لیگ برتر قرار دارد با دریافت ۳ کارت زرد در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، ملوان و گل گهر سیرجان در دور رفت حالا ۳ کارته است و با دریافت اخطار در یکی از مسابقات پیش رو دچار محرومیت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    4 0
    بازیکن فرهاد مجیدی!اسم نداره با توانایی خودش به اینجا رسیده نه لطف دیگران. اگه اینطوره بازیکنایی که دایی آورد پرسپولیس را بگیم بازیکن دایی یا بازیکنایی که قلعه نویی آورد سپاهان بازیکن قلعه نویی
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    8 0
    ابولفضل جلالی رو کیروش جام جهانی بهش میدون داد انصافا هم بازیکن خوبی بود
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    کسیکه این خبر را نوشته و منتشر کرده مذدور فرهاد مجیدی است. فرهاد مجیدی اگه خوب بود توی همون امارات نتیجه می گرفت. اگه پارسال توی استقلال نتیجه گرفت به چند دلیل بود. یکی پتانسیل خود استقلال که هرکسی بیاد داخلش با انرژی و تفکر جاه طلبانه ای بازی می کند دوم به دلیل دفاع مرسوم ایتالیایی بود که کمک مربی انجام می داد و.‌‌.. اما به بهانه های مختلف مصادره کردن زحمات مربیان و بازیکنان فعلی و مطرح کردن نام مجیدی هیچ کمکی به تیم داری ایشان نمی کند این بازیهای رسانه ای را همه مردم می دانند اینقدر به بهانه های مختلف وقتی بیوار هستند سرزبان نندازید و اگر پول گرفتید اینطور مدام یادش زنده کنید حسابتان جداست!!!
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    1 0
    شرم بر این شیوه انتشار خبر یعنی شما دانش و علم فوتبالی جواد نکونامی که ۱۱ سال توی بالاترین سطح فوتبال باشگاهی دنیا زیر نظر بهترین مربیان بعنوان کاپیتان بازی کرده با مجیدی که سقفش توی امارات بوده یکی می دونید؟!!! چرا اینقدر دست به تخریب نکونام می زنید؟ چرا اینقدر از هیچی به نام مجیدی بت می سازید؟؟؟!!! از طرف یک استقلالی مجیدی با این خبرها تیم دار نمیشه ضمنا جواد نکونام عالی بوده بازیکنان را ساخته
  • فوتبال = فساد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    5 1
    فوتبال = فساد + بی اخلاقی <<<<<< معجزه ای نخواهد شد !! ===== فوتبال = فساد + بی اخلاقی <<<<<<
  • ن IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 1
    می شه خفه شید؟ مجیدی و نکونام هر دو استقلالی هستند به غریبه ها ربطی نداره کی به فریاد کی می رسه عوضی ها.
  • باشگاههای سرطانی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    2 0
    این باشگاههای سرطانی فوتبال کلا باعث دردسر و هزینه کلان ملی هستند !! >>>> این کانونهای فساد چه نفعی برای کشور داشته اند ؟!!! >>>> بازیکنان فاسد نجومی >>> ارتزاق از خون مردم >>> ++++++++ باشگاههای سرطانی فوتبال سراپا فساد هستند !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان و مریبان داخلی را هم به راحتی توجیه میکنند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس