کد خبر 1603524
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه درباره ریاست مجلس دوازدهم، گفت: قطعا شرایط محمدباقر قالیباف برای رئیس مجلس شدن، از سایر گزینه‌ها فراهم‌تر است. 

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه درباره ریاست مجلس دوازدهم، گفت: قطعا شرایط محمدباقر قالیباف برای رئیس مجلس شدن، از سایر گزینه‌ها فراهم‌تر است.

وی درباره این موضوع توضیح داد: در وهله اول قالیباف تجربه ۴ سال ریاست مجلس شورای اسلامی را دارد و هیچ کدام از گزینه‌های و رقبای قالیباف برای ریاست مجلس، این تجربه را ندارند. تجربه که یک رکن مهم است، در اختیار قالیباف است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر با عدد و رقم و منطق قابل اثبات است که عملکرد مجلس یازدهم به نسبت موفقیت آمیز بوده است.

آزادی خواه متذکر شد: حجم تخریب‌ها علیه مجلس یازدهم از طرف منافقین، معاندین، مزدوران داخلی و منتقدان در نوع خودش بی نظیر بود، با وجود این، بزرگترین برند این ایام و سال‌ها را رهبر معظم انقلاب اسلامی به مجلس یازدهم داد و ایشان تا سال آخر کاری مجلس یازدهم نیز بر انقلابی بودن این مجلس تاکید فرمودند. در آخرین اجلاسیه مجلس یازدهم نیز مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن مجلس یازدهم تاکید کردند. آن دسته از جریان‌هایی که خواستند به هر طریقی نگاه انقلابی حاکم بر مجلس یازدهم را از بین ببرند، عملا می‌خواستند در مقابل حضرت آقا بایستند که به این هدف نرسیدند.

وی ادامه داد: عملکرد قالیباف در مجلس یازدهم و ریاست این مجلس در نوع خودش کم نظیر است. علی رغم آن همه حجم تخریب، وی توانست برنامه هفتم توسعه را با تعامل با دولت به سرانجام برساند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مجلس یازدهم کمترین چالش را با دولت وقت داشت. البته علی رغم کمترین چالش بین مجلس و دولت، ما بیشترین حجم نظارت و سه‌شنبه‌های نظارتی را در این دوره داشتیم؛ هم در این مجلس وزیر استیضاح شد و سوالات متعددی از وزرا مطرح شد. همچنین گزارش‌های متعدد نظارتی در این مجلس قرائت شد و این نظارت‌ها هم ناشی از عملکرد مثبت آقای قالیباف بود.

آزادی خواه تاکید کرد: نگاه قالیباف آنقدر به سمت نگاه انقلابی و ولایی بلند است که دست خیلی از تخریب گران به این نگاه بلند آقای قالیباف نمی‌رسد. کسی اگر قالیباف را بشناسد، باید عملکرد او را در دوران دفاع مقدس، فراجا، هوافضا و شهرداری تهران ارزیابی کند و قالیباف هر کجا رفته، تحول ایجاد و جریان‌سازی کرده و نگاه انقلابی گری خودش را هیچ گاه از بین نبرده است.

وی گفت: روح حاکم بر مجلس دوازدهم با توجه به ارتباطات وسیعی که من به عنوان یکی از وکلای ملت در دوره دوازدهم با همکاران آینده خودم ایجاد کردم، حاکی از آن است‌ که این فضا به نفع و به سمت قالیباف است و مسؤولیت خطیر و سنگین ریاست مجلس دوازدهم حتما به دوش قالیباف خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 1
    قالیباف به نیرو هایش آزادی مطلق می دهد. فساد و تبعیض در مجموعه های زیر مدیریت شان موج می زند. نمونه اش مرکز پژوهشها است که حتی ناهار و پارکینگ را هم نمی توانند مدیریت کنند.
    • دختر ایران IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      ایشالله دکتر قالیباف عزیز میشه خیییییییییییییییییلی دعا کردم
  • انقلاب زاده IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 3
    مگر اصلا مهمه کی مناسبه.شکاف حکومت و ملت اونقد عمیق هست که اهمیتی نداره کی رییس میشه هرکس باشه قطعت ضررش بیشتر از سودشه.فقط ساده لوح های دهه ۵۰ و ۶۰ امید به بهبود دارن
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      چه چیزا !این شکاف رو فقط شما می بینی یا آلبانی نشین ها پیر پاتال فرسوده
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 3
    کسانیکه عیب و ایراد میگیرند باید ببیند کارنامه چطور است شما مدیریت شهرداری دوره ایشون نگاه کنید کمترین تنش و پروژه های بزرگی تکمیل شد مهمتر از همه اینه پروژه ها شیک بود و از ریخت و قیافه ام هنوز نیوفتاده است بعضی از محله های جنوب شهر کاملا شیک و بروز شد
    • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      دقیقا یکی از ابر پروژه های ایشون وصل کردن تهران به کرج هست که خداروشکر به حقيقت پیوست،ساختمان های نخراشیده کلا جلوی نفوذ بادهای غربی رو گرفتن،شاهکار مدیریت مجلس هم واردات خودرو های دست دوم و ساماندهی بازار خودرو بوده که حمدالله قیمت چهارچرخ های تولید داخل ایرانخودرو رکورد یک میلیارد رو زدن ،قیمت مواد غذایی هم که هرروز رکورد جدید ثبت میکنن،خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان
  • بازنشسته IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 1
    ریاست بایدداناو دلسوزمردم باشد یه شهردارچکارش به این کارها کی انتخاب میکنه اینهارو زندگی مردم رو به فلاکت نشوندند بسه دیگه مگه ملت چقدر عمرمیکنند که یک روز آسایش ندارند.
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      زندگی مردم رو با تلقین غلط نمی شه به فلاکت بست .مردم حالشون خوبه
  • هادی CA ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 1
    جوک گفتی یا جدی گفتی برادر؟ قالیباف مناسبه؟ اون دنیا باید جواب این حرفتو بدی.
  • مستبد خیرخواه IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 4
    وضعیت خاص کشور یک وضعیت خیرخواهانه همراه با قاطعیت نظامی میخواهد !! >>>> البته افراد ایده آل نیستند و هر کس نقاط ضعفی دارد ! >>> اما برای وضعیت موجود خوب است . >>> به ویژه آنکه افراد اقتصادی خوبی در مجلس هستند و در کنار قاطعیت قالیباف میتوانند اصلاحات اقتصادی را به پیش ببرند . >>> { سبک مدیریتی مستبدانه خیرخواهانه } ، شاید تنها سبکی است که در ایران و جوامع مشابه ، جواب میدهد .
  • روسای بی خاصیت IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    نگاه ایده آلیستی نمیشود داشت !!! >>>>> خوبی و بدی مسنولان نسبی است ... مقایسه کنید با بعضی روسای بی خاصیت ادوار گذشته !!!
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    چون مشرق نوچه و طرفدارشه...
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      عجب!انصاف خوب چیزیه
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 2
    بلا به دور! قالیباف دیگه مستقیما داده خودشو تبلیغ میکنه!
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      حسود هرگز نیاسود .حالاچی شده دل درد قالیباف رو گرفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس