کد خبر 1602944
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
احضار کاردار استرالیا به وزارت خارجه ایران

در پی وضع تحریم‌های جدید استرالیا علیه تعدادی از مسئولین و مقامات ارشد و نهادهای جمهوری اسلامی ایران، کاردار سفارت استرالیا در تهران روز چهارشنبه به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش مشرق، رئیس اداره چهارم آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدام غیرمسئولانه استرالیا در اعمال این تحریم‌های غیرقانونی و غیرموجه را به کاردار این کشور ابلاغ کرد.

رئیس اداره چهارم آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه همچنین در این دیدار تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران حق اقدام متقابل را برای خود محفوظ می‌دارد.

کاردار سفارت استرالیا در این دیدار اعلام کرد موضع جمهوری اسلامی ایران را در اسرع وقت به کانبرا منتقل خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    به جای احصار اخراجشون کنید این پروزه طوفان نوحشون را چه می کنید ...
  • بختیاری IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    استرالیا اصلا کشور هست؟؟ یک استان از استان های انگل یس خبیث هست.ما باید از شر این انگل خبیث در امان باشیم و هر چه سریعتر محلی که در قلهک اشغال کردند رو به حالت اول و کاربری سابق که محل کار رضاقاطرچی بود برگردونیم.والسلام این کشور دو متری که بویی از انسانیت وتمدن نبرده تابحال چه منفعتی برای ما داشته؟جز خباثت وترور و نامردی؟؟؟ لعنت به ملکه گور به گور شده و گلاسکوی نفرین شده، یکبار براای همیشه تمامش کنید.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    رای دادن برای تعییر قانون معمول بدون رای برای تعییر قانون قانون باید اجرا شود و راهی نیست نباید اجازه بدید خارج از سیستم قانونی و دموکراتیک رفتار کنند معنا ندارد جهان صنعت که رسما اعلام فرمودند که ما زنان محجبه را می کشیم در مترو و از این حرفها وقتش نشده پولی که به اینها داده میشه تمام بشه من که الان میدونم دردشون جیست پس ....کسی حق نداره فراقانونی و فراسیستمی عمل کنه هر قانونی که به نطرش بده باید در انتخابات شرکت کنه نماینده بفرسته قاونو را عوص کند تمام
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    چرا با انکلیس و شبکش استرالیا و عیره رابطه داریم اصلا چرا اجازه ورود و دخول به اینها میدیم رصا پهلوی هم سلطنتی دیگه نیست اصلا ...فقط براندازه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس