کد خبر 1602846
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
رکورد تاریخی ستاره رئال‌مادرید/ جود پس از نیم‌قرن به یک افتخار خاص می‌رسد؟

جود بلینگام ستاره رئال‌مادرید امیدوار است رکورد ۵۴ ساله اسطوره اتلتیکومادرید را بشکند و جایزه پیچیچی را از آن خود کند.

به گزارش مشرق، ممکن است لوئیس آراگونس، اسطوره اتلتیکومادرید، دو تا از تاثیرگذارترین رکوردهای خود را در یک فصل از دست بدهد. پس از اینکه آنتوان گریزمن جایگاه او را به عنوان بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو غصب کرد، جود بلینگام آماده یک شاهکار منحصر به فرد در تاریخ فوتبال اسپانیا می‌شود.

آراگونس تنها هافبک تاریخ است که برنده جایزه پیچیچی برای بهترین گلزن لیگ برتر اسپانیا شده است. او ۵۴ سال پیش با ۱۵ بار گلزنی در فصل ۱۹۷۰-۱۹۶۹ موفق به انجام این کار شد و بعد از ۳۰ بازی فصل با هم‌تیمی‌اش خوسه اولوخیو گاراته در صدر جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش آنچلوتی به انتقال ام‌باپه به رئال

گل بلینگام به آلاوس نوزدهمین گل فصل او در لیگ بوده و فعلا تنها یک گل کمتر از آرتم داوبیک ۲۰ گله از خیرونا دارد. دو بازی باقی مانده و بلینگام در صورت برنده شدن، دومین هافبک میانی تاریخ خواهد بود که برنده این جایزه می‌شود، البته او امسال در پست‌های زیادی بازی کرده است.

کارلو آنچلوتی بدون اینکه به جایزه پیچیچی بلینگام فکر کند گفته که در هفته‌های پایانی فصل ترکیب تیمش را به صورت چرخشی تغییر خواهد داد، بلینگام اما بدون شک مشتاق حضور در زمین مقابل ویارئال و رئال بتیس خواهد بود. خیرونا به مصاف والنسیا و گرانادا می‌رود، در حالی که الکساندر سورلوث از ویارئال نیز ۱۹ گله است و بازی با اوساسونا را در پیش داد. روبرت لواندوفسکی با ۱۷ گل و ۳ بازی باقی مانده مقابل آلمریا، سویا و رایو وایکانو، شانس کمتری برای بردن جایزه دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس