نتانیاهو پیشنهاد ارتش برای از سرگیری مذاکرات تبادل اسرا را رد کرد

بنیامین نتانیاهو پیشنهادی را که نیتزان آلون، مسؤول پرونده اسرای صهیونیست در ارتش اشغالگر در تلاش برای تحقق پیشرفت در مذاکرات با هدف دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس ارائه کرده بود، رد کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس این گزارش، آلون این پیشنهاد را که شامل «امتیاز اسرائیل» بوده است، در جلسه کابینه جنگ عصر شنبه ارائه کرد.

وبگاه عبری زبان «واللا» عصر یکشنبه به نقل از منابع آگاه نوشت جلسه‌ای که کابینه جنگ برگزار کرد، اولین جلسه‌ در ۹ روز گذشته و همچنین اولین جلسه‌ در مورد «بن بست مذاکرات با هدف آزادی اسیران نزد حماس» بوده است.

گزارش به «فضای پراتفاقی» اشاره کرد که همراه با نشستی بوده که اندکی پس از رویارویی علنی بین بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر) و بنی گانتس عضو کابینه جنگ برگزار شد، به طوریکه گانتس، نتانیاهو را به اداره جنگ بر اساس ملاحظات سیاسی متهم کرد.

ژنرال آلون نماینده ارتش در تیم مذاکره کننده اسرائیل در خصوص اسرای اسرائیلی است که توسط جناح‌های مقاومت در نوار غزه نگهداری می‌شوند و همچنین مسؤول «تلاش اطلاعاتی برای آزادی اسرای صهیونیست» است.

گانتس شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و طی آن «آزادی اسیران را به عنوان هدفی که باید اولویت اصلی اشغالگران باشد» معرفی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس