دیدار نتانیاهو با صهیونیست‌های آواره در سرزمین‌های شمالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه‌ای که احتمالا بدون تنش نخواهد بود، با نمایندگان آوارگان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی دیدار می‌کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی این روزها توجه ویژه‌ای به تحولات شمال سرزمین‌های اشغالی داشته و با نگرانی و وحشت عمیق این تحولات را دنبال می کنند. در سایه اوضاع کنونی، امید صهیونیست‌های آواره شمال سرزمین‌های اشغالی برای بازگشت به منازلشان کاهش پیدا کرده و مسئولان امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی مسائل مربوط به جبهه شمالی را در دستور کار خود قرار نمی دهند.

در سایه تشدید اعتراضات نسبت به بی توجهی کابینه به اوضاع این منطقه، نهایتا نتانیاهو امروز قرار است با نمایندگان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی دیدار داشته باشد.

موشه آربل وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم اوضاع معیشتی شهرک نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی را سخت توصیف کرد. آربل خواستار رسیدگی به اوضاع این مناطق شد و گفت که نمی‌توان این مناطق را کنار گذاشت.

وبگاه خبری مکور ریشون رژیم صهیونیستی در این رابطه نوشته است که حزب الله موفق شده زیرساخت‌های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل در این مناطق را به صورت قابل توجهی هدف قرار دهد. در چارچوب درگیری‌های شمال، اسرائیل بخشی از توانمندی‌های خود را برای مقابله در برابر حملات حزب الله به کار گرفته و همین موضوع باعث شده حزب الله حملات جدید خود را گسترش دهد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که حوادث خطرناک سرزمین‌های شمالی مسئولان ارشد موسسات امنیتی را مجبور کرده نشست‌های فوق العاده‌ای در این رابطه برگزار کنند.

پایگاه خبری صهیونیستی کالکالیتس نیز در این رابطه نوشته است که بر اساس اطلاعات وزارت امنیت رژیم صهیونیستی ۹۳۰ منطقه در سرزمین‌های شمالی آسیب دیده که حدود یک سوم این خسارت‌ها متوسط و شدید است و یک چهارم نیز مربوط به اهداف ارتش اسرائیل است.

این وبگاه صهیونیستی می‌افزاید حتی بعد از توقف کامل جنگ، برای اصلاح خسارت‌ها در مناطق شمالی دست کم به یک سال زمان نیاز است. مکور ریشون همچنین می‌افزاید که حزب الله در این مدت بالغ بر ۳۱۰۰ خمپاره و راکت به علاوه صدها موشک ضد زره و موشک‌های سنگین و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است. عاموس یادلین رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت که حزب الله در ابعاد استراتژیک موفق شده یک منطقه اسرائیلی را به صورت کامل تخلیه کند.

یفتاح رون تال فرمانده نیروی زمینی ارتش اسرائیل نیز در شبکه ۱۴ اعلام کرد که اسرائیل وارد جنگی در چندین جبهه شده و در شمال با جنگ فرسایشی مواجه است. اسرائیلی‌ها به اندازه کافی خوار و ذلیل شده‌اند و بیش از ۶۰ هزار آواره روی دست آنها مانده است. پایگاه اینترنتی «والاه» نیز گزارش داد که افرادی که سرزمین‌های شمالی باقی مانده‌اند، شب‌ها در پناهگاه می خوابند، چراکه از زمان شنیده شده صدای آژیر تا زمان انفجار فرصت زیادی ندارند. این پایگاه خبری از تشکیل اردوگاه آوارگان برای صهیونیست‌های آواره از الجلیل خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس