کد خبر 1603779
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
دستور مخبر برای ساماندهی سامانه‌های حوزه تجارت

 معاون اول رییس جمهور به منظور بررسی وضعیت سیلاب‌ و خسارت‌های ناشی از این پدیده طبیعی در مشهد و استان خراسان رضوی دقایقی پیش وارد این شهر شد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر قرار است در این سفر، ضمن بازدید از مناطق مختلف مشهد به منظور بررسی آخرین وضعیت آسیب های ناشی از سیلاب، نشستی را با مدیران استان خراسان رضوی برگزار کند.

بارش‌های تندری اخیر در مناطق شهری و روستایی خراسان رضوی همراه با تگرگ و وقوع سیلاب بود که علاوه بر وارد آوردن خسارت های فراوان به بخش راه، کشاورزی و زیرساختهای آب و برق استان، جان ۹ نفر را در مشهد و فریمان گرفت.

معاون اول رییس‌جمهور چهارشنبه گذشته نیز پس از بروز سیلاب مهیب مشهد، در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت منطقه پس از این حادثه را جویا شده و بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان سیل تاکید کرده بود.

مخبر در این ارتباط تلفنی، با اظهار تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنان، ارزیابی دقیق مناطق سیل‌زده و بسیج امکانات لازم برای امدادرسانی و اسکان اضطراری برخی حادثه دیدگان را ضروری خوانده و از مسوولان اجرایی استان خواسته بود تا نیازهای ضروری برای پشتیبانی و رفع کمبودهای احتمالی را هرچه زودتر به مرکز گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا عکس تتلو رو گذاشتین؟؟؟؟؟ حداقل یک پیش نمایش قبل از ارسال نهایی روی وب رو بررسی کنین
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    عقبه را از همون رییس ستاد مدیرت بحران می گیری کنید و پیدا کنید ...
  • هادی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    مخبر، خاندوزی ، فردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس