هادی قدومی

نماینده سیاسی جنبش حماس در ایران: رژیم اشغالگر صهیونیستی از روی درماندگی به سراغ استفاده از سلاح گرسنگی و تشنگی رفته و مردم ما مجبورند با عزت و ایمان، از خود دفاع کنند.

به گزارش مشرق هادی قدومی روز پنحشنبه در«نشست دانشجویی تب غزه» که در مسجد الانبیا پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد، افزود: امروز ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت به اثبات رسیده و رژیم اشغالگر قدس از فرط درماندگی به سراغ استفاده از سلاح گرسنگی و تشنگی علیه مردم ما رفته اما حتی از این نظر هم هنوز موفق به نابودی ملت بزرگ فلسطین نشده است زیرا کمک‌های مردمی از سراسر دنیا هرچند به میزان اندک به فلسطین می‌رسد.

وی ادامه داد: امروز روایت آمریکا و اسرائیل از فلسطین و جنگ غزه شکست خورده است و شاهدیم که دانشجویان سراسر دنیا، حامی فلسطین شده‌اند و تاثیر حضور دانشجویان ایران و جهان در صحنه، مانند موشک‌ها و راکت‌های جبهه مقاومت است.

قدومی تاکید کرد: دانشگاهیان نباید در مقابل این ددمنشی‌ها سکوت کنند و همگی باید در جلسات و تجمعات ضداسرائیلی حضور یابند تا خطر دنیای امروز را همگان بشناسند، خطر ایران یا فلسطین نیست بلکه این اسرائیل است که برای دنیا خطر دارد و تهدیدش هم جدی است.

وی ادامه داد: هفتم اکتبر، روز نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل بود و بدون تردید این روز، یک مرحله از حرکت بزرگ «طوفان‌الاقصی» است و عملیات بیست‌ و هفتم اکتبر و «وعده صادق» نیز ۲ مرحله بعدی آن هستند.

نماینده سیاسی جنبش حماس در ایران گفت: مقصود از طوفان‌الاقصی، وقوع امری مثل طوفان بی‌سابقه و بی‌خبر است که یکباره نمایان می‌شود و بی‌شک این عملیات از بعد نظامی، ویژگی‌های برجسته‌ای داشت.

قدومی افزود: همگان شاهد بودند که لحن تند اسرائیل و آمریکا پس از این عملیات کمرنگ و نرم شد و آنها اکنون در حال انزوا هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت برای رژیم اسرائیل با کشتن مردم فلسطین معنا پیدا می‌کند که بسیار خطرناک است و مردم اسرائیل نیز حامی ارتکاب این جنایت هستند، آنها برغم نفرت از نتانیاهو چنین دیدگاهی دارند و همه دنیا باید این را بدانند.

نماینده سیاسی جنبش حماس در ایران اضافه کرد: خسارت زیادی به رژیم غاصب صهیونیستی پس از عملیات هفتم اکتبر در ابعاد اقتصادی و نظامی به آن وارد و بر اساس نظر کارشناسان نظامی، فشاری که از سوی حزب‌الله در این مدت بر اسرائیل تحمیل شده است، بسیار زیاد و از بعد نظامی در خور اعتناست.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق نیز معادلات جنگی را علیه صیهونیست‌ها تغییر داد و این حرکت دستاورد بزرگی بود که اینک شاهد پیامدهای مثبت آنها هستیم.

قدومی اظهار داشت: هرچه زمان بیشتری از جنگ غزه می‌گذرد، می‌توانیم به تأثیر مثبت آن در مقاومت مجاهدین و مردم مظلوم غزه پی ببریم و اگر صبر، ایمان و مقاومت وجود داشته باشد، در پی آن امدادهای غیبی خداوند هم خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مردم غزه حافظ قرآن و قرآن‌شناس هستند و با تکیه بر این کتاب آسمانی می‌توانند اسرائیل غاصب را نابود کنند هرچند هنوز جامعه بین‌الملل از ملت ما حمایت(کامل) نکرده است.

قدومی خاطرنشان کرد: اسرائیل توان مقاومت در مقابل جبهه نظامی حماس را ندارد از این رو به جان کودکان و زنان فلسطینی می‌افتد و امروز کودکان و زنان فلسطینی بی‌شماری درگذشته‌اند که بی‌شک این جنایات جزو جرائم جنگی است.

وی تصریح کرد: جرائم جنگی، تنها یک طرف این قضیه و پیروزی مقاومت هم در سوی دیگر قضیه فلسطین قرار دارد و هرچند امروز، کسی به ما کمک نمی‌کند و سازمان ملل نیز بی‌توجه به ماجرای فلسطین است اما مردم ما زیر جنگ و آوار، در حال دفاع از خود و ادامه زندگی هستند.

وی همچنین در باره مذاکرات صلح غزه گفت: در باره تفاهم و مذاکره نیز باید بگویم که مشکل برقرار نشدن صلح، از طرف مردم مظلوم ما نیست بلکه این معضل و پیچیدگی آن بدلیل سیاست‌های خصمانه اسرائیل است و این رژیم غاصب قصد نابودی فلسطین را دارد و تفکر آمریکاییِ اسرائیل مانع از توافق تل‌آویو با طرح های صلح پیشنهادی است. ‌

صبح و بعداز ظهر امروز پنجشنبه نشست دانشجویی«تب غزه» با عنوان «تبیین مسائل فلسطین، بررسی اقتدار مقاومت مردم غیور غزه و همبستگی با تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا»، به کوشش استانداری، دانشگاه فرهنگیان و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان در مسجد الانبیا پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد.

در این نشست علاوه بر نماینده سیاسی جنبش حماس در ایران برخی از اساتید دانشگاه‌های اصفهان نیز دیدگاه‌های خود را در باره موضوع فلسطین بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 2
    حماس هم از ظلم چین به مسلمانان ایغور حمایت کرد اول کرده های خودتون رو نگاه بندازید بعد از دیگران انتظار کمک داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس