کد خبر 1588102
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

در حال حاضر چند وقتی هست که یکی از بزرگترین چالش ها برای کسب و کارها این است که یک سایت خوب برای کسب و کارشان داشته باشند. بدیهی است که برای داشتن طراحی سایت خوب، باید به سراغ یک طراح خوب یا شاید بهتر باشد بگوییم یک شرکت طراحی سایت خوب رفت که خدمات طراحی سایت را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم به کمک تابان شهر نگاهی به این بیندازیم که کجا خدمات طراحی سایت بهتری ارائه می دهد و شرکت مورد نظر چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

کجا خدمات طراحی سایت بهتری ارائه می دهد؟

منظور از خدمات طراحی سایت چیست؟

شاید در اول کار شما تصور کنید که "خدمات طراحی سایت" مشخصا فقط طراحی کردن سایت است و چیزی غیر از این ندارد. اما زمانی که از خدمات طراحی سایت صحبت می کنیم، منظورمان یک سری سلسله اموری است که خیلی دقیق و منظم پشت سر هم انجام می شوند و نیاز به افرادی متخصص در زمینه های مختلف اما مرتبط دارد. در خدمات طراحی سایت اول از همه طرح کلی سایت توسط یک طراح داده می شود، سپس زیرساخت های سایت پیاده سازی می شوند، بعد از آن طراحی مورد نظر با کدنویسی روی دامنه پیاده سازی می شود، پس از آن اصلاحات مورد نیاز کارفرما انجام می شود، محتوای سایت بارگذاری می شود و در نهایت یک سری از امور سئو سایت نیز روی سایت اعمال می شود.

مثلا بگذارید یک سایت فروشگاهی را برای شما مثال بزنیم. یک سایت فروشگاهی اول از همه باید طرح کلی آن با توجه به اطلاعات گرفته شده ترسیم بشود. در واقع جایگاه المان ها، رنگ المان ها و چیدمان صفحه به درستی مشخص بشود و سپس طراحی آن شروع بشود. حال در این مرحله باید بدانیم که یک سایت فروشگاهی اقداماتی متفاوت از یک سایت شرکتی دارد و مسلما اقداماتی که روی یک سایت فروشگاهی انجام می شود به فرایند خاص خودش را دارد. پس چیزی که یک شرکت طراحی سایت خوب می داند این است که نباید فرایند یکسانی را برای تمامی حوزه های طراحی سایت طی کرد. بماند اینکه در مرحله تولید محتوا و سئو هم رویکرد در این حوزه با حوزه دیگر متفاوت است.

کجا خدمات طراحی سایت بهتری ارائه می دهد؟

آیا کار شرکت های طراحی سایت در حوزه های مختلف طراحی سایت متفاوت است؟

صد البته که همینطور است. همانطور که طراحی یک سایت فروشگاهی با طراحی حوزه های دیگر متفاوت است، خود همان حوزه های غیر فروشگاهی نیز تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند. این حوزه ها نه تنها در درون مایه خودشان با یکدیگر تفاوت دارند، بلکه مثلا روند سفارش سایت شرکتی با یک سایت پزشکی متفاوت است. در سفارش سایت شرکتی یک سری مواردی در نظر گرفته می شود و یک سری موارد اصلا نیازی به در نظر گرفته شدن ندارند ولی همان رویکرد نسبت به همان موارد در یک سایت پزشکی متفاوت است. در هنگام سفارش سایت شرکتی یا هر نوع سایت دیگری حتما به این موضوعات توجه داشته باشید.

در جدول زیر نگاهی کوتاه و مختصر به این موضوع می اندازیم تا کمی موضوع روشن تر بشود و سایت شرکتی و فروشگاهی را با یکدیگر مقایسه می کنیم:

سایت شرکتی

سایت فروشگاهی

بارگذاری صفحات خدمات

بارگذاری صفحات محصولات

تعداد صفحات کم

تعداد صفحات زیاد

توضیحات بیشتر در محتوا

توضیحات مختصر در محتوا

المان های مرتبط با تماس

المان هایی مرتبط با خرید مستقیم

دسته بندی های کم

دسته بندی های زیاد

بهترین شرکت خدمات طراحی سایت کدام است؟

در دنیای رقابتی امروز شرکت ها، واقعا نمی شود جواب دقیق به این سوال داد که حتما یک شرکت خاصی در ارائه خدمات بهترین باشد. اما یک سری ویژگی ها هستند که یک شرکت می تواند داشته باشد تا حداقل به عنوان یک شرکت خوب و مناسب برای طراحی سایت شما به حساب بیاید. این ویژگی ها را با هم مرور می کنیم و یادتان هم باشد که به بدیهیاتی که هر شرکتی در هر زمینه کاری اشاره نمی کنیم و تمرکز به طور کامل روی شرکت طراحی سایت است:

  • دارای یک تیم خوب باشد که افراد متخصص در هر بخش از کار در آن باشند.
  • با کارفرما ارتباط مستقیم داشته باشند و از نیازهای او در طراحی سایت آگاه باشند.
  • طراحی های این شرکت بر اساس ترند روز باشد.
  • کاری که می کنند منحصر به فرد باشد و از جای دیگری کار را کپی نکنند.
  • قراردادهای معلوم و مشخص داشته باشند که منفعت هر دو طرف در آن لحاظ شده باشد.
  • در تحویل کار دیرکرد نداشته باشند که برنامه های شما بهم نریزد.
  • نسبت به نظرات کارفرما انعطاف پذیر باشند و در عین اینکه هنر و تخصصشان را در کار قرار می دهند، سلیقه کارفرما را نیز در نظر بگیرند و نسبت به آن گارد نداشته باشند.

نباید های یک شرکت طراحی سایت خوب چیست؟

هر شرکتی که خدمات طراحی سایت خوبی ارائه می دهد به علاوه یک سری اصول و بایدها، یک سری نباید هایی را هم دارد و یک سری کارها را نباید اصلا انجام بدهد. سایت تابان شهر: tabaneshahr.com طبق تجربه قرار است به یک سری از این موارد اشاره کند. باز ممکن است یک سری از این مواردی که می گوییم در شرایط خاص خیلی هم بد و نباید به حساب نیایند اما به هر حال در اکثر مواقع موضوع به همین شکل است:

  1. شرکت مورد نظر نباید بعد از طراحی سایت، مالکیتی روی سایت مورد نظر داشته باشد و تمامی امتیاز آن سایت باید به کارفرما تعلق بگیرد.
  2. اکانت هایی که برای سایت مورد نظر ساخته می شود نباید به اسم شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت باشد و باید به نام کارفرما باشد.
  3. شرکت طراحی سایت نباید سایت را تا زمان تکمیل شدن از دید کارفرما دور نگه دارد و کارفرما باید بعد از آماده شدن نمونه اولیه سایت بتواند روی نتیجه کار نظر بدهد تا بشود آن ها را در نسخه نهایی اصلاح کرد.
  4. یک شرکت طراحی سایت خوب وعده های بلندپروازانه در طراحی سایت به کارفرما نمی دهد و باید حواسش باشد که محدودیت ها را هم در نظر بگیرد.

دیگر سعی کردیم از نگفتن نباید های بدیهی صرف نظر کنیم و صرفا به چیزهایی اشاره کنیم که همیشه برای یک کارفرما چالش بوده و هست. هرچند که طراحان سایت به کارفرما یک تعهدی دارند، خود کارفرما نیز البته که باید پایبند به تعهداتی که دارد بماند که البته خارج از موضوع حال حاضر ماست.

کجا خدمات طراحی سایت بهتری ارائه می دهد؟

جمع بندی

تبدیل شد به بهترین شرکت طراحی سایت کار سختی است اما تبدیل شدن به شرکتی که خدمات طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و حوزه های دیگر را ارائه می دهد چندان سخت نیست. در واقع با رعایت یک سری نکات، شما می توانید جزو شرکت های خوب طراحی سایت باشید و در فرایند کار به مشکلاتی که خیلی از شرکت ها با آن ها رو به رو می شوند، برنخورید. در اینجا به کمک تابان شهر به چند نکته در این زمینه اشاره کردیم و امیدواریم که توانسته باشیم به یک سری از سوالات شما پاسخ داده باشیم. اگر موردی بود که به آن اشاره نکردیم، برای ما کامنت بگذارید. ممنون که در کار ما بودید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس