کد خبر 1222199
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

چرا خرید فوتبال دستی یک بازی برد-برد است؟

اگر در یکی از همین روزها خرید فوتبال دستی به فکرتان خطور کرده، احتمالا به این نکته رسیده‌اید که مهم نیست چند سال سن، چقدر وزن یا حتی چه جنسیتی داشته باشید؛ فوتبال دستی برای سرگرم کردن هر فردی با هر خصوصیاتی مناسب است. بازیکنان با کنترل آدمک‌ها، توپی را هدایت می‌کنند که فقط یک سرنوشت برای آن وجود دارد و آن عبور از دروازه‌هاست. موقعیتی که در راه گل زدن از دست می‌دهید، بدون اتلاف وقت به فرصتی برای رقیب شما تبدیل خواهد شد و این چرخه بدون لحظه‌ای توقف تا زمان به ثمر رسیدن یک گل ادامه خواهد داشت.

اما چرا می‌گوییم این بازی باید به عضو ثابت خانه و محل کار شما تبدیل شود و قیمت فوتبال دستی حرفه ای هرچقدر هم باشد، ارزش هزینه کردن دارد؟

لذت و محبوبیت فوتبال دستی

اگر می‌خواهید بدانید مردم جهان چقدر به فوتبال دستی روی خوش نشان می‌دهند، باید سری به آمار بزنیم. بازار جهانی فروش فوتبال دستی در سال 2018 بیش از 168 میلیون دلار بوده است که با توجه به گسترش محبوبیت این بازی در دنیا، پیش‌بینی می‌شود که ارزش این بازار تا سال 2025 با افزایش 5 درصدی روبه‌رو شود. بررسی عددی خرید فوتبال دستی، خبر از تفریحی مهیج می‌دهد که روزبه‌روز فراگیرتر هم می‌شود؛ اما بهتر است به بررسی کیفی هم بپردازیم.

فوتبال دستی علاوه بر درگیر کردن هر بازیکن به صورت فیزیکی، از بهترین گزینه‌ها برای بالا بردن تمرکز ذهنی است. قوانین ساده‌ی بازی از هر نوع اتلاف وقت در حین انجام بازی جلوگیری می‌کنند تا بازیکنان به هیچ وجه متوجه گذر زمان نشوند. راحتی، سرعت و مناسب بودن قیمت فوتبال دستی به نسبت تفریح‌های مشابه باعث می‌شود تا این بازی شایستگی انتخاب شدن را داشته باشد.

چرا خرید فوتبال دستی یک بازی برد-برد است؟

برای درک بهتر لذت فوتبال دستی و تفاوت آن با فوتبال واقعی، بهتر است به نقل‌قولی ماندگار از میچ هدبرگ (Mitch Hedberg)، کمدین آمریکایی، بپردازیم. او گفته است: «من فکر می‌کنم فوتبال دستی، ترکیبی از بازی کردن فوتبال و خوردن کباب چنجه باشد.» با این توصیف، دیگر حرفی برای خوشایند بودن این بازی برای روح و جسم باقی نمی‌ماند.

آغاز هیجان با خرید فوتبال دستی

برای شروع فوتبال دستی به چیزی غیر از یک میز و یک توپ نیاز ندارید و به همین سرعت می‌توانید برای ساعت‌ها سرگرم شوید. میزهای فوتبال دستی در باشگاه‌ها، شهربازی‌ها و برخی رستوران‌ها یافت می‌شود؛ اما هر علاقه‌مندی می‌تواند به خرید فوتبال دستی برای خانه‌ی شخصی خود اقدام کند؛ چرا که خرید فوتبال دستی در هر نوعی، از جمله فوتبال دستی حرفه ای، هزینه‌ای به نسبت مناسب دارد.  

فوتبال دستی به فضایی به اندازه‌ی یک زمین فوتبال واقعی نیازی ندارد و به راحتی در کوچک‌ترین فضاها جا می‌گیرد. همچنین باید اشاره کرد که انواع مختلفی از فوتبال دستی حرفه ای مانند رومیزی، تاشو و میزهای قابل‌حمل در بازار وجود دارند که هر نیازی را پاسخ می‌دهند.  

میز فوتبال دستی حرفه ای از چه اجزایی تشکیل شده است؟

میزهای فوتبال‌دستی، ساختار ساده‌ای دارند و تفاوت زیادی میان اجزای فوتبال دستی حرفه ای و غیرحرفه‌ای وجود ندارد. چندین مهره‌ که تعدادشان در هر میز متفاوت است، هشت میله که برای کنترل مهره‌ها به آن‌ها وصل شده‌اند و بدنه‌ای که معمولا جنسی از ام‌دی‌اف (MDF) دارد، اجزای اصلی یک میز فوتبال دستی حرفه ای را تشکیل می‌دهند.

برای خرید میز فوتبال دستی باید توجه کرد که پایه‌ها یا کف میز، هیچ‌گونه شیبی نداشته باشند. صاف بودن زمین بازی، مهم‌ترین ویژگی یک میز فوتبال دستی است؛ چرا که در غیر این صورت، امکان بازی روی آن‌ها فراهم نخواهد بود. لازم نیست تأکید کنیم که قیمت فوتبال دستی متناسب با مواد خامی که در اجزای آن استفاده شده است، تغییر می‌کند.

چگونه فوتبال دستی حرفه ای بازی کنیم؟

فوتبال دستی قوانین محدودی دارد. تقریبا همه‌ی قوانین این بازی مخالف توقف بازی یا ایجاد اختلال در جریان آن است. نگه داشتن توپ برای مدتی طولانی، تکان دادن میز یا چرخاندن مهره‌ها به میزانی بیشتر از 360 درجه، از خطاهای اصلی فوتبال دستی هستند.

رایج‌ترین اشتباهات یک بازیکن تازه‌کار در فوتبال دستی از نگاه تونی اسپردمن (Tony Spredeman) به عجله در هنگام بازی و نبود نقشه‌ی از پیش‌تعیین‌شده تعلق دارد. این بازیکن کهنه‌کار فوتبال دستی، اعتقاد دارد که فوتبال دستی حرفه ای به 100 درصد از دقت شما احتیاج دارد و در غیر این صورت دلیلی برای انجام این بازی وجود ندارد.

خرید فوتبال دستی از فروشگاه لوازم ورزشی لوزی

چرا خرید فوتبال دستی یک بازی برد-برد است؟

با خواندن نکاتی که تا اینجا گفتیم، نباید برای خرید فوتبال دستی تعلل کنید؛ چرا که با وجود قیمت مناسب این تفریح خانگی به نسبت دیگر ورزش‌های کلابی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با خرید فوتبال دستی، برای ساعت‌ها سرگرم شوید. علاوه بر این، فوتبال دستی کمک زیادی به تمرکز حواس شما خواهد کرد. پس در مجموع، در این بازی هیچ‌کس نمی‌بازد. همه‌ی افرادی که دور میز فوتبال دستی جمع می‌شوید، در یک بازی برد-برد شرکت کرده‌اید و هرکدام نفعی از آن می‌برید.  

در فروشگاه اینترنتی لوزی، فهرست بلندی از انواع و اقسام فوتبال دستی، متناسب با نیاز هر مشتری وجود دارد. با مطالعه‌ی جزئیات هر میز به مقایسه‌ی آن‌ها بپردازید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین قیمت فوتبال دستی، کیفیت تضمین شده و وجود اطلاعات دسته‌بندی‌شده، تنها قسمتی از مزایای فروشگاه لوازم ورزشی لوزی است. به آدرس اینترنتی lozi.shop بروید و مدل‌های مختلف فوتبال دستی حرفه ای را ببینید. همچنین می‌توانید با شماره‌های 02155360221 و 09195123620 تماس بگیرید و از راهنمایی‌های رایگانِ مشاوران این فروشگاه تخصصی بهره ببرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس