کد خبر 732763
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
مهتاب

در اینجا گزارشی از پرداخت وجوه جمع آوری شده برای درمان مهتاب که در همین راه هزینه و به پدر او تحویل داده شد، جهت استحضار خیرین و مخاطبان آمده است.

به گزارش مشرق؛ اول اسفند ماه سال گذشته بود که چشمان «مهتاب»، خواب را از چشمان ما و بسیاری از هموطنان ربود و صدها نفر لحظه به لحظه پیگیر وضعیت سلامت دخترک  ۹ ساله دلفانی بودند. مردم ایران در پی فراخوان مشرق و گزارشی از وضعیت درمان مهتاب و نیاز فوری او به پیوند قلب (اینجا) به یاری نگاههای معصوم او و دست های مهربان پدرش شتافتند و در مدت زمانی اندک، مبلغ قابل توجهی برای عمل پیوند قلب و هزینه های نجومی پس از آن فراهم آوردند که مشرق ریز واریزها را به استحضار مخاطبان محترم رساند (اینجا).
 

اما خبر آسمانی شدن مهتاب، قلب هزاران ایرانی را که با عشق برای بهبودی اش قدم برداشتند به درد آورد و سرانجام علیرغم پیدا شدن قلب مناسب برای پیوند به مهتاب، هفته گذشته جراحی پیوند قلب انجام شد اما قلب پیوندی برای مهتاب دو روز بیشتر دوام نیاورد و از دنیا رفت.

در ادامه گزارشی از پرداخت وجوه جمع آوری شده برای درمان مهتاب که در همین راه هزینه و به پدر او تحویل داده شد، جهت استحضار خیرین و مخاطبان آمده است.

پایگاه خبری تحلیلی مشرق این مصیبت عظیم را به خانواده مهتاب و اهالی دلفان تسلیت میگوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر24ساله ایران IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    11 1
    سلام خداقوت مشرق عزیز. علیرغم برخی تضادهای فکری و سیاسی با مشرق،اما پیگیر اخبار مشرق هستم و از این بابت خیر هم تحت تاثیر قرار گرفتم و هم از اعماق قلبم تمامی بانیان و خیرین و دست اندرکاران مشرق همیشه بیدار را دعا کردم. ممنونتانم بعنوان یک هموطن ایرانی تان. خداقوت.
  • مصطفی IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    3 0
    وای خدایا این دختر از دنیا رفت؟؟ من اینقد براش دعا کرده بودم یک مقداری هم کمک کرده بودم به وسع خودم...همینطور دارم اشک میریزم. وای خدا چقد طفل معصوم بود...نگاهش به دوربین از ذهنم نمیره.
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    2 0
    خدا تمام بیماران رو شفا دهد ان شاءالله
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    1 0
    خدا خیرتون بده انشاالله.روح این بچه در آرامش وشادی باشه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    1 0
    خدا قوت کار خیر واقعی بود
  • مهدی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
    2 0
    خدا رحمتش کنه. تو عکس چه نگاه غم باری داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس