نقشه حماه

نیروهای ویژه ارتش سوریه و جبهه مقاومت اطلاعات به دست آمده را در اختیار نیروی هوایی ارتش سوریه قرار دادند تا مرحله دوم عملیات آغاز شود.

 به گزارش مشرق، نیروهای اطلاعات ارتش سوریه و  جبهه مقاومت شب گذشته در یک عملیات ویژه توانستند به مناطق اشغالی در حومه شرقی شهر سلمیه در شمال شرق استان حماه نفوذ کنند.

در این عملیات نیروهای اطلاعات عملیات توانستند مهم ترین پایگاه ها و اتاق عملیات گروه تروریستی داعش را به طور کامل شناسایی کنند؛نیروهای ویژه همچنین توانستند تجمع تروریست ها را رصد کنند.

**برای دیدن اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

نیروهای ویژه ارتش سوریه و جبهه مقاومت در پایان اطلاعات به دست آمده را در اختیار نیروی هوایی ارتش سوریه قرار دادند تا مرحله دوم عملیات آغاز شود.

در ادامه جنگنده های سوری با توجه به اطلاعات به دست آمده نیروهای ویژه اطلاعاتی، مواضع از پیش تعیین شده گروه تروریستی داعش را هدف قرار دادند.

در این عملیات تمامی پایگاه های و اتاق های عملیات شناسایی شده تروریست ها منهدم شد. در این عملیات علاوه بر انهدام انبارهای سلاح، ۱۰ خودروی انتحاری، مخزن های مواد منفجره، خودروهای مجهز به دوشکا به طور کامل منهدم شدند.

در این عملیات همچنین ۹۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته یا زخمی شدند.

**برای دیدن اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: دامنه این عملیات در مناطق عقیربات، عکش، جن العلباوی، ابو دالی، صلبا، ابوحنایا، ابو جبیلات، ارتفاع عدمی و مزارع باسل الحرف و جروج انجام شد. نیروهای اطلاعات عملیات ارتش سوریه و جبهه مقاومت پس از پایان عملیات به سلامت به منطقه بازگشتند.

به گزارش مشرق، شمال شرق استان حماه، بزرگترین پایگاه گروه تروریستی در استان حماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس