کد خبر 632769
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰

موسسه تحقیقاتی اسکای ترکس (Skytrax)، یکی از معتبرترین شرکت های رتبه بندی خطوط هوایی و فرودگاهی دنیا به شمار می رود. این شرکت با استفاده از عوامل مختلفی فرودگاه اینچئون را برترین فرودگاه در حال حاضر معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، فرودگاه بین المللی اینچئون، بزرگترین فرودگاه کره جنوبی، اولین فرودگاه ساخته شده در پایتخت و یکی از بزرگ ترین و پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان به شمار می رود.

این فرودگاه که تحت مالکیت دولت کره جنوبی قرار دارد، از امکاناتی همچون زمین گلف، استخر آب گرم، اتاق خواب خصوصی، زمین اسکیت، کازینو، یک باغ داخلی و نیز موزه فرهنگ کشور کره برخوردار است.

فرودگاه اینچئون همچنین به عنوان مرکز ناوگان هوایی غیرنظامی و انتقال کالا در شرق آسیا به شمار می رود. در حال حاضر این فرودگاه از نظر میزان انتقال مسافر، هشتمین فرودگاه پر رفت و آمد آسیا و از نظر حجم جابجایی محموله، چهارمین فرودگاه شلوغ جهان محسوب می شود.

گفتنی است بلند شدن هواپیما در این فرودگاه فقط 16 دقیقه و نشستن آن به باند نیز فقط 12 دقیقه زمان می برد. این رقم بسیار بالاتر از استاندارد جهانی است چرا که پرواز از فرودگاه و نشستن در آن طبق استانداردهای تعریف شده، به ترتیب به 60 و 45 دقیقه زمان نیاز دارد.

همچنین تا کنون هیچ حادثه جدی و یا رویداد منجر به مرگی در این فرودگاه ثبت نشده است.
 
{$sepehr_album_44838}
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • صدرا ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    نمیدونم چرا با دیدن این جور عکسها ، حسرت عجیبی رو دلم میمونه .... از این جهت که چرا ایران مثل کشورهای آسیای شرقی پیشرفتش قابل ملاحظه نیست و سرعت رشد آن به مراتب کمتر از اوناست . دلم میسوزه از این بابت که منابع غنی نفت و گاز داریم ، نیروی انسانی جوان و فعال هم خیلی داریم ، حکومت هم الحمدلله از دستورات مترقی ترین دین یعنی اسلام بهره منده ولی کجای کار لنگ میزنه من یکی متوجه نمیشم . ای کاش یه جوری بشه که عکس زیر ساختهای مارو هم تو کشورای دیگه به تصویر بکشن و به حال ما ایرانیا غبطه بخورن .... یعنی میشه ؟
  • ایران ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    و این قصه همچنان ادامه دارد. کره هر روز بهتر از دیروز و ما هر روز بدتر از دیروز.
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    يك سري به فرودگاه مهر اباد بزنيد ادم خجالت ميكشه
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    کجان اون کسانی که سنگ کره شمالی رو تو کامنتاشون به سینه می زدند و اونو در مقابل کره شمالی گشنه خوار نشون می دادن ؟
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    هواداران کره شمالی فعلا هنگ کرده اند.تا از هنگ دربیان دو روز طول میکشه.
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 1
    آنچه دلم خواست نه آن میشود آنچه خدا خواست همان میشود البته به غیر از آوردن تکنولوژی به کشور یه راه دیگه هم هست و اونم مهاجرته اگه واقعا این قدر حسرت میخورید برید به کشور اونا پناهنده شید الم ارض الله واسعه؟
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 1
    عزیزم رفت و آمد به ایران رو با کره مقایسه نکنید من ژاپن بودم ، فرودگاهش در آن واحد 5 تا هواپیما میشست 5 تا بلند میشد مهرآباد هر نیم ساعت یه هواپیما میشینه ما نیازی نداریم میلیارد دلاری هزینه کنیم تا ساعتی یه هواپیما بلند شه ازش
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    به تمام معماران، طراحان، مهندسان، اقتصاددانان و سیاستمداران کره ای خدا قوت میگویم دمتون گرم اگه من خدا بودم یکی از توپترین محله های بهشت رو به شما کره ایها تخصیص میدادم چون عین آدم کار میکنید، زحمت میکشید پیشرفت میکنید. خدایی حقتونه، گوارای وجود نوش جانتان ای بهترین بنده های خدا ولو این که خدا رو هم نمیشناسید
  • احمد ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    1 0
    دلسوزی و حسرت اگر منجر به یک حرکت و اقدام عملی نشه چندان نه فایده ای داره نه اثری و نه هیچ ارزشی. اگر واقعا می خواهید تغییری تو وضعیت کشور بدیم خیلی راحت می تونیم برای شروع روی زمینش اشغال نریزیم و اگر دستمون رسید چند تا هم برداریم. هر آشغالی رو زمین نباشه یه فرق بزرگه. از حسرت خوردن اثرش خیلی بیشتره.
  • احمد ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    اگر به نظم و فرهنگ و اطاعت از قوانین باشه کره شمالی و جنوبی خیلی باهم فرقی ندارن. وگرنه دبی و عربستان هم ساختمان های گرونقیمت داره.
  • بهمن ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    ایران به راحتی آب خوردن میتونه به یکی از پنج کشور پیشرو دنیا در همه زمینه ها تبدیل بشه... ایران براحتی آب خوردن میتونه تبدیل بشه به کشوری که میلیونها اروپایی و امریکایی برای مهاجرت بهش صف میکشند و ما فقط بهترینها رو انتخاب میکنیم... همه و همه به راحتی می تونه ظرف 20 سال یا حتی کمتر رخ بده اگر حالا که نیروی انسانی متخصص؛ منابع انرژی کافی، مواد اولیه کافی، موقعست استراتژیک عالی داریم می مونه یه چیز که اتفاقا مهمترین هم هست... بدون منابع انرژی میشه پیشرفت کرد... بدون مواد اولیه میشه... بدون موقعیت استراتژیک هم میشه... حتی بدون نیروی انسانی متخصص داخلی هم میشه (میشه مهاجر متخصص با حقوق بالا گرفت) فقط بدون مدیران کاربلد و متخصص و جهادی هست که با داشتن همه موارد فوق باز هم هیچی نمیشیم... مدیریت مدرن، جهادی و متخصص که می دونه چطور از داشته ها برای تبدیل ایران به کشوری مرفه، فوق صنعتی و فوق توسعه یافته استفاده کنه و دنبال توجیه و بهانه هم نباشه و دستش هم بسوی هیچ کشور خارجی دراز نباشه... شما همچین مدیر یا مدیرانی رو در ایران میشناسید که بتونند زمام امور رو بدست بگیرند؟
  • علی ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    1 0
    به دوستانی که کره را با کشور خودمون مقایسه کردن و به خصوص آقا بهمن بایست گفت که خیلی از مسائل باعث شده که اونا فاصله زیادی با ما داشته باشن که یکی و مهمترین آن مبارزه با فساد و اختلاس مدیران است, اگر ما هم به درستی با این معضل برخورد میکردیم یک گام اساسی به سمت پیشرفت به حساب می آمد.
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 1
    به عنوان یکی از حامیان کره شمالی می گویم وای به حجال شما که حسرت می خئرید که چرا کشورتان مثل کره جنوبی آماج تاخت و تاز اجنبی ها نیست! اجنبی هایی که برای دیدن دحتران کره ای به سئول می آیند!
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 1
    اینها پیشرفت ساختمانها و ماشینها است بیچاره. کره جنوبی اگر راست می گوید آدمهایش را پیشرفته شد که اینهمه آمار خودکشی و فحشا نداشته باشد.
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 1
    والله بالله تالله اینها پیشرفت نیست. این پیشرفت ماشینها . ساحتمانها است نه پیشرفت آدمها. آدمها و.قتی پیشرفته می شوند که کارتن خواب و بیکار و معتاد و سقط جنین نباشد.
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 1
    بیا همه وجود برای ملت ایران اینقدر ذلیلند دارم می ترکم و از هموطن بودن با اینها احساس ننگ می کنم. شما مانند بنی اسراییلید که من و سلوی با پیاز و خیار مصر عوض می کنید و تا دو تا ساختمان شیک می بینید دلتان می خواهد درست شبیه بنی اسراییل که به موسی علیه السلام گفتند برای ما هم بتی بساز! وای بر شما. این هواپیماها و ساختمانها پیشرفت جمادات است نه پیشرفت آدمها. چرا اینقدر ابله هستید و بردگی ماشین را افتخار می دانید؟ می دانید هیچ ثروتی جمع نمی شود جز اینکه عده ای در مقابلش به خاک سیاه می نشینند؟ می دانید این پولها در ازای کارتن خوابیی و تن فروشی میلیونها نفر در کره جنوبی جمع شده است؟ ننگ بر شما افرادی که عقلتان در چشمتان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس