کد خبر 501176
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

در اغلب کشورهای اروپایی،قاره آمریکا و بعضی از کشورهای آسیایی روز 27 نوامبر حراجی های بزرگی برگزار می شود که به جمعه سیاه معروف است.

به گزارش مشرق، مسیحیان در کشورهای اروپایی و آمریکا روز بعد از شکرگزاری یعنی جمعه را روز جمعه سیاه می شناسند؛به این دلیل که فروشگاه‌های بزرگ قیمت محصولات خود را نصف و یا کمتر از یک سوم کاهش می دهند و به عبارتی آتش به مال خودشان می زنند!

به طور رسمی یا غیر رسمی این روز شروعی برای حراج تعطیلات شناخته می شود.فروشگاه ها و مغازه ها برای جلب کردن مشتری حراج های مختلفی مانند حراج های ساعتی می گذارند.مردم ساعت ها در صف می ایستند تا مغازه باز شوند و خرید ارزانی را داشته باشند.اکثر مغازه ها گزینه هایی دارند که مشتری ها را جذب کند.برای افرادی که دنبال خرید های ارزان هستند بزرگترین برنامه شان می تواند «جمعه سیاه» باشد.جمعه سیاه علاوه بر آمریکا در کشور های دیگری مانند بریتانیا،هند، مکزیک، کانادا و... برگزار می شود.

{$sepehr_album_33675}

منبع: دیلی میل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امین ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    0 0
    در بلاد کفر یک ماه مونده به سال نو همه چیزو با چنان تخفیفاتی میدن که همه بتونن خرید کنن اما اینجا.... ایرانی مسلمون از یه ماه مونده به شب عید قیمتا چند برابر میشه و طرف اندازه کل یازده ماهو تو عید سود میکنه. فقط اسما مسلمونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس